Rock Me! Chapter 13

jag vaknade skrikandes. jag svettades och hade tårar i ögonen. det var kolsvart i rummet även om klockan var ett på dagen. Stilinski hade fixat så att jag kunde sova i hans rum. han var den bästa läraren jag har haft.
"Mr Stilinski kan jag få låna telefonen?!" skrek jag och kvävde tårarna.
"självklart den är i köket" skrek han tillbaka.
Jag gick in i köket och tog ett glas vatten och sedan telefonen.
"Ey Zaynkan du komma över" sa jag till min bror på andra sidan linjen.
"Sjävklart jag kommer till dig och Cass direkt, jag såg inte dig igår" sa Zayn och menade att jag inte var med i x-factor publiken.
"Dude jag är hos min lärare det hände en sak hos Cass och jag känner mig säkrare här. det är bara för någon vecka" sa jag och gav honom adressen innan vi la på.
"vem var det?" frågade Stilinski som kom in i köket.
"Min bror jag känner att jag behöver prata lite och det är inte det att jag inte vill prata med dig men jag känner inte dig så bra" sa jag och försökte låta oskyldig.
"det är okej ta den tiden du behöver... vill du vara ensam med honom?" frågade han sedan.
"nej det är ditt hus... lägenhet... whatever om någon ska gå ut är det jag" sa jag och gick ut i vardagsrummet.
"nejdå jag måste ändå gå och träffa en kollega så stanna här du jag kommer i kväll så stanna inte uppe jag har nyckel" log han och jag nickade.
 
Zayn kom en timme efter att Stiles hade gått. han sprang fram och kramade om mig innan vi satte oss på sängen. jag hade dragit bort gardinerna så det var mycket ljusare i rummet nu.
 "HUr mår du vad har hänt?" frågade han och kramade om mig igen.
"Lugna ner dig Zayn det är inget"
"du har ett blåmärke på kinden har Stilinski gjort det mot dig?"
"nej det var.. Flynn"
"jag trodde han var en snäll kille!"
"jag ville inte ha sex med honom förut och då våldtog han mig och slog mig" sa jag och försökte låta stark.
"du har inte tur med killar" skämtade Zayn.
jag började gråta igen och han tröstade mig.
"jag ska slå honom nästa gång jag ser honom, du borde polisanmäla honom" sa Zayn försiktigt.
"nej det behövs inte" försäkrade jag honom. "jag har dig som beskyddare. dig och mina andra bröder, förlåt att jag inte kom igrå men jag kunde inte se Flynn men jag är säker på att du och killarna ägde scenen"
"såklart vi gjorde allt för att göra dig stolt!" sa Zayn med en blinkning.
"älskar dig Calli"
"älskar dig mer Zaynster" sa jag med ett skratt och torkade bort tårarna.
han pussade mig på kinden och något snördes åt i magen.
han stirrade på mig som om han hade känt samma sak.
sedan hände det våra läppar slogs emot varandra och vi kysste hungrigt varandra.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: