Faithful Kapitel 16

klockan ringde bredvid mig och jag insåg att det bara varit en dröm.
varför hade jag varit så rädd. jag hade aldrig riktigt
kommit överens med Caitlin men Ryan och jag hade blivit ganska bra vänner.
mardrömmar vad jag hatade dom!

Jag var trött och kunde knappt se av min trötthet.
jag visste inte ens om det var ett ord men nu är det det.
jag kliade mig på näsan och tittade omkring mig.
Justin stod framför mig och log.
jag vinkade och log innan jag gick in i köket.
jag kom ut lika snabbt och tittade på Justin.
- vad gör du här så tidigt?
- klockan är ett Michell.
- okej men jag är trött, sa jag och stönade.
Justin skrattade och följde med mig in i köket.
jag tog ett glas apelsinjuice och sedan började
jag äta på ett äpple.
- mums.
sa jag och log retsamt.
- Hur är ärren?
- va? vilka ärr?
jag fattade inte vad han pratade om men när jag
själv sa orden blev jag illamående och förstod precis vad han menade.
jag ryckte på axlarna som svar på frågan och sedan åt jag upp.
jag drog med mig Justin in på mitt rum.
jag rotade i min väska efter något att ha på sig. såklart skulle Justin
också bestäma så det slutade med att jag hade ett par
ljus lila jeansshorts, ett svart linne och sedan en lila cardigan.
kanske inte det snyggaste men det fick duga.

dagen var väldigt kort och Justin och jag satt
och pratade på den gamla lekplatsen.
jag frågade om hans liv och han frågade om mitt.
han frågade hur det hade vaarit i svergie och jag berättade allt
och då berättade jag om Sam också.
Justin sa inget men jag såg att han ogillade sam.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
vet blev super kort men skriver mer senare måste iväg till pappa nu :/


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: