Faithful Kapitel 27 The End

var jag räddad eller var det bara en sjukdröm?



Polisen kom och jag satt på samma ställe. jag vågade inte röra mig om
nu allt var en dröm. jag vågade inte titta, jag vågade inte veta.
jag hörde hur folk kom och gick, jag tittade inte upp rädd
för vad jag skulle se.

Justins Perspektiv
jag såg hur Michelle led. hon ville inte se verkligheten
runt henne. hon ville inte vara kvar men hon vågade
inte säga något. hon visste att hon kunde prata med mig om allt.
jag vände ryggen mot henne när en polis ville ställa frågor.
jag svarade så gott jag kunde. efter ett tag kände kall hand på min rygg.
- Justin kan vi gå någon annanstans?, rösten lät blek.
hon tittade bara på mig som om hon försökte glömma bort
resten av världen. jag vände mig om mot polisen som nickade argt.
jag tog hennes hand och försvann bort från huset.

Michelles perspektiv
Jag hann knappt med honom när han gick mot ljuset.
vi var i en tunnel det var kvavt och luktade mögel.
han försökte fortsätta gå men när han såg att jag hade stannat
så han tittade på mig.
- I just want to be with you right now, han kramade om mig.
- You are my life, you are my Dream I Love You Michelle.
- I can't imagine a life without you, I Love You To Justin.





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoppas ni gillade slutet
kommentera vad ni tycker om min första novell :)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: