Kapitel 10 I Really Like You

jag såg att han smsade med någon under filmen men mina tankar var kvar vid kyssen. jag var inte kär i honom. visst jaghade känslor men jag var inte kär eller var jag det?


Vi satt och skulle intervjuas. Sally satt och skrattade åt Justins skämt innan sändning och jag tittade ut över publiken och på männen som arbetade bakom kamerorna. Jag såg en av männen från tävlingen. Jag vinkade och han vinkade tillbaka.
- Har Miranda några vänner i studion?, frågade Sally och skrattade.
- Ja några av dom här männen hjälpte jag.
- Det är vår Angel, hörde jag några män skrika.
jag började skratta och en av männen visade att vi skulle köra om 5, 4, 3, 2, 1
- Hej och välkomna tillbaka till Sally's studio. Jag sitter här med Justin Bieber och Miranda McKay.
vi vinkade båda in i kameran.
- Så hhur känns det Miranda att sitta bredvid Justin Bieber?!
- det känns inget speciellt. jag har känt honom ett tag och han är en helt otrolig person, jga kramade om honom.
- Så du är inget galet Bieber fan?
- Haha nej verkligen inte. Jag är ingen beliber alls.
- Så Justin hur känns det nu att du måste döma Miranda i sista tävlingen?
- Det känns riktigt bra! hon är väldigt begåvad.
- och hur blir det med Turnén?
- det blir av och jag vet att alla mina fans kommer att jubla vid några till lägg i konserten!
alla i studion skrek och Justin ställde sig upp och gjorde ett litet danssteg så alla skrek högre.
- Så Justin hur går det med Selena?
- vi har faktiskt inte pratat på ett tag. men vi ska ses i helgen. Sally började le.
- Miranda hur känns det att Justin är ihop med någon?
- vet inte? ska det kännas något?, jag fejk skrattade.
- Nej men han är sjutton och borde väl dejta? och varför måste han just dejta mig?
Sally såg lite förvånad ut. resten av intervjun var ganska tråkig. hon frågade mest Justin saker och när intervjun var slut så åkte vi till McDonalds. jag gick in och beställde och sedan satt vi i bilen och åt.
väl hemma så somnade jag nästan direkt i gästrummet. nästa morgon kändes det konstigt i huvudet. hade jag verkligen inte brytt mig om något igår? jag brydde mig om Justin. jag slog upp ögonen och såg att Justin precis skulle gå in i rummet. Jag var trött men jag visste att han skulle säga något viktigt. Han var anorlunda, han verkade mer sammanbiten. han satte sig på golvet precis vid mitt huvud. jag vände mig mot honom och tittade in i hans ögon.
- Miranda jag gillar verkligen dig, han kysste mig.
han gick ut innan jag hann svara något.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: