Kapitel 16 Airplane

- Vi ska snart åka gör i ordning er, sa Ryan och gick ut igen.
när vi var klara så satte vi oss i bilen och åkte till flygplatsen. vi fick inte vänta så länge men Justin var tvungenatt skriva några autografer och ta några foton.
det var helt otroligt att jag var tillsammans med Justin och han var verkligen perfekt för mig. Jag satte mig på planet vi hade privat flygplan och jag skulle åka med Justin och Ryan. Jag satte mig ner och kände hur jag ville sova men det lät inte Justin mig göra. jag skulle vara vaken och "leka" med dom. vi körde saning och konka först. såklart hamnade den på mig först (det var Justin som snurrade)
- Jag tar konka, sa jag och blinkade mot honom.
- Okej....  du ska slå Ryan ditt hårdaste på armen.
- Men oschysst bro.
jag slog honom lite lätt och sedan fejkade jag och sa att jag fick ont i handen. killarna började skratta och det gjorde jag med. nu var det min tur att snurra och den hamnade på Ryan.
- Sanning, sa han snabbt och flinade stort.
- okej vem tycker du är Justins bästa flickvän/ex flickvän.
- DU såklart, sa han och slog på lät på armen.
han snurrade och det hamnade på Justin som såklart valde konka.
- Hångla med Miranda i tre minuter.
Justin nickade och började hångla med mig.
efter ett tag tröttnade vi och började köra klädpoker istället. jag blev av med tröjan redan första omgången. Killarna stirrade länga innan vi fortsatte och jag kysste Justin. jag vann hela skiten och killarna satt helt nakna efter som ingen av dom ville ge upp. själv stat jag i underkläderna och när jag vann hoppade jag upp och körde en victorydance. Jag la mig ner skrattandes på golvet när jag såg deras min. jag skulle inte gjort det för dom började genast kittla mig så jag började skratta ännu värre. Vi klädde på oss och sedan satte jag mig vid datorn. jag gick in på en bieber blogg och såg en bild på mig, Justin och Aaron. det var undertiden som vi hade väntat på att åka till svergie. Jag skrattade och höll i Aaron medans Justin gick bredvid och log stort. rubriken var
Adopterat eller barn från tidigare förhållande?
jag läste snabbt igenom texten och flera hade kommenterat att det var vårt "riktiga barn" och att dom skulle döda mig och jag ens gick nära Justin igen. jag blev chockad. jag läste alla kommentarer innan jag vissade inlägget för Justin och Ryan. jag var nära att gråta när jag såg att alla Belibers hade reagerat. Justin kramade om mig. Ryan läste kommentarerna som Justin inte hade läst.
- riktigt elakt, mumlade Ryan och loggade snabbt in på Justin twitter och skrev något. jag brydde mig inte vad han skrev sålänge dom inte fick tag på Aaron.
- Belibers kan vara riktigt elaka när det kommer till sånt här, sa Justin.
han pussade mig på pannan och läste sedan var Ryan skrev.
redan efter några sekunder kom det upp flera tusen svar från belibers. dom mesta var elaka men några få var riktigt trevliga. Jag skrev sakta @justinbieber is the best! love you, we are going to make this work nu fick beliberna något annat att svara på. jag loggade ut innan jag hann se vad dom skrev. jag stängde ner bloggen och tittade på Justin. han log när han hade sett vad jag skrivit. jag älskar dig också viskade han i mitt öra.
vi skulle snart landa i Sverige och mina tankar var fast vid bloggen jag nyss hade läst.

Postat av: sara

aha älskar delen då som kör sanning och konka! :D Mer sånt ^^

Date:2011-09-29 / Time:13:57:34
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: