Kapitel 17 first time

jag loggade ut innan jag hann se vad dom skrev. jag stängde ner bloggen och tittade på Justin. han log när han hade sett vad jag skrivit. jag älskar dig också viskade han i mitt öra.
vi skulle snart landa i Sverige och mina tankar var fast vid bloggen jag nyss hade läst.

2 timmar senare
vi satt inne på vårat rum. vi hade fått ett eget och sedan hade Scooter rummet på våran höger sida och Kenny på våran vänster. Ryan och Pattie bodde på våningen över. Justin pratade om sin konsert han hade imorgon. jag skulle öppna med en låt och jag hade ingen aning om vilken. jag hade lite panik efter som det var imorgon!
- Men kanske when i look at you med Miley Cyrus, jag skakade på huvudet för säkert femtonde gången.
- okej hmm...
- vad sägs som I Got You med Leona Lewis?
Justin nickade och kysste mig. jag letade efter den på youtube och hittade en med text. så där satt jag i en halvtimme och lärde mig texten. i början hade jag ganska roligt för Justin sjöng med och han sjöng inte allvarligt som han brukade utan han fjantade till det och jag började skratta. jag hade äntligen lärt mig låten så nu skulle jag säkert gå runt och sjunga den i flera dagar.
- Tänk om dina fans hatar mig? jag menar det där som hände med Aaron och dom sa att dom hatade mig och mycket mer. tänk om det går dåligt och jag sabbar allt?
- det kan du inte göra.
han kysste mig på halsen och upp mot mina läppar. jag fnissade för jag var ganska kittlig på halsen. han kramade om mig och frågade om jag var hungrig och jag nickade bara. jag hade inte ätit någon frukost som Justin hade gjort- alltså hade jag inte ätit sen igår vid klockan sju. ganska länge sen. vi gick ner till bilen och sedan körde Justin mig någonstans. jag hatade överraskningar men Jjstin hade get mig ganska många så jag var ändå ganska van. han stannade bilen och skulle precis sätta på mig ögonbindel, jag skrek lite tyst och blundade hårt.
- Om du lovar att blunda så sätter jag inte på den, sa han lite retsamt.
jag nickade och blundade hårt sedan tog jag hans hand. han ledde mig någonstans och när vi kom till ett par trappor så sa han för varje steg. ett steg till och ett steg till. det var lite gulligt.
- okej kolla nu
vi var inne i en resturang och vi satte oss ner vid det närmaste bordet. det var nästan folk tomt här inne men det brydde vi oss inte om. vi beställde våran mat efter som kyparen inte kunde engelska så beställde jag på svenska. tack gud att jag läste svenska i min skola. vi fick våran mat efter ett tag och Justin bara gapade när han såg att jag pratade på svenska.
- kan du svenska?, frågade han.
- haha ja det kan jag, svarade jag på svenska.
han skrattade och frågade igen och han fick samma svar fast på engelska den här gången. vi satt och pratade ett tag och åt, vi hade jätte roligt. han prata om konserten och seda nsåg jag att han tittade bort mot scenen som fanns på resturangen. jag tittade på honom med blicken Nej du ska inte ens tänka tanken. han blinkade och gick fram till mannen som stod i baren precis bredvid scenen. han pratade lite och sedan ropade mannen ut på svenska att jag skulle uppträda. jag började fnissa lite generat innan jag gick upp på scenen. det var tio personer i resturangen oc halla klappade händerna. jag bad om att få sjunga I Got You som jag ända skulle sjunga imorgon. musiken började och jag började sjunga. Justin klappade händerna och jag fortsatte. när låten var slut klappade alla händerna och några skrek att jag skulle sjunga en till och Justin nickade ivrigt.
- okej då tänker jag sjunga Monster med Lady Gaga.
musiken började och jag började sjunga
när jag var klar så fick jag skriva lite autografer. mina första (yey). sedan åkte vi till hotellet igen. vi hade varit på den där resturangen i tre timmar och nu var klockan 11 snart tolv.
- nudå? frågade jag och tittade på Justin.

Postat av: Misa

Oh :D! Tack söta du ^^ Gillar att läsa noveller!

Kram

Date:2011-09-29 / Time:21:46:13
Hemsida: http://misaslullaby.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: