Kapitel 18 Strong words

när jag var klar så fick jag skriva lite autografer. mina första (yey). sedan åkte vi till hotellet igen. vi hade varit på den där resturangen i tre timmar och nu var klockan 11 snart tolv.
- nudå? frågade jag och tittade på Justin.

vi valde att gå till Ryan och se vad han gjorde. Han satt såklart på sitt rum och spelade xbox. så vi ville inte störa eller rättare sagt jag ville inte störa men Justin stannad eocoh började spela emot honom. jag gick runt på hotellet och letade efter något roligt att göra. jag var nere i lobbyn och skulle precis gå in i en korridor jag inte varit i.
- Miranda, jag vände mig och och såg Scooter komma springandes ut ur hissen.
- Hej, sa jag och log stort.
- Jo du öppnar imorgon men Justin vill göra en duett med dig och du ska göra den här låten.
sa han och räckte mig ett pappersark med texten på. jag log stort nickade och sa att jag gick med på det.
- Scooter?, jag lät genast rädd utan att mena det.
- ja.
- Det där med Aaron och Justin och mitt förhållande har inte läckt ut nåt mer va?
han skakade på huvudet innan han gick där ifrån. jag suckade och satte mig ner i fåtöljen som stod precis innan för dörrarna. jag läste texten det var Meet Me Halfway. den var riktigt fin och jag började redan memorera orden. efter ett atg fick jag ont av att sitta så jag gick ut. klockan hade blivit sju på kvällen och ändå hade jag bara suttit och memorerat orden på pappret. kvällsluften var kall och jag frös när vinden slogs emot mig. jag gick längst gatan och räknade bilarna som åkte förbi mig. jag nynade först på I got you och sedan gick det över till meet me half way. det var helt otroligt att jag skulle sjunga med Justin. helt otroligt. jag fryste fortfarande men jag var fortfarande varm vilket var svårt att förklara. jag fick ett sms och jag läste det snabbt. det var från Aris. jag stannade och spärrade upp ögonen det stod med ståra bokstäver
SEE YOU IN COURT!

jag gick sakta tillbaka till hotellet. precis utan för möttes jag av skrik såklart var det cirka 50 personer som alla var belibers, jag kunde se det efter som nästan varje person hade en tröja med hans ansikte på. jag gick sakta fram och undrade o mjag kunde gå obemärkt förbi. såklart kunde jag inte det utan blev nästan direkt omringad av fansen.
- Ahh du är Miranda!
- McKay back off from my man
- Låt henne vara
- ahh Justin är min
- din bitch
det lät så överallt omkring mig. jag kände tårarna komma för jag var helt oskyddad från fansen. efter ett tag av skrikande så hörde jag någon säga något och sedan putta bort fansen. när personen var framme vid mig såg jag att det var Kenny. Han hjälpa mig komma in i hotellet och sedan blockerade han dörren så ingen kunde komma in
- du får ta det försiktigt Miranda, jag vara så nära att gråta att jag inte kunde svara.
- du är en underbar person låt aldrig någon annan säga något annat om dig.
jag nickade innan han hjälpa mig upp till Justin. Han berättade för Justin om vad som hade hänt efter som jag fortfarande var stum efter vad som hade hänt. jag satt i soffan nöär Justin lyssnat klart. han tog armarna om mig och pussade mig på kinden. jag brast i gråt och Justin satt och höll om mig. han sa inget utan lät mig bara gråta ut allt. det var skönt och när jag gråtit klart kändes det bättre.
- Jag vet att viinte varit ihop så länge men jag älskar dig Justin!
- Jag älskar dig Miranda, sa han och kysste mig

Postat av: Misa

Och de är roligt för att..?

Date:2011-09-30 / Time:15:56:49
Hemsida: http://misaslullaby.blogg.se/
Postat av: Misa

haha tack! ^^ Älskar kläningen, funderar på att köpta den. Hehe okej ja jag är också lite skadeglad av mig egentligen. Men när jag tränade poledance ninjadance så föll stålröret en gång och jag fick hjärnskakning! XD haha lite fail så jag skrattar inte längre åt dom som skadar sig i pole men annars så! hahaha >:D

kram

Date:2011-09-30 / Time:17:58:01
Hemsida: http://misaslullaby.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: