Kapitel 9 kiss me

publiken jublade och Justin kramade om mig när jag sprang mot honom. jag älskade verkligen att sjunga och den här låten betyder mycket för mig. jag tänkte på Aaron.

Nu var det en tjej på scenen som sjöng U Smile. Justin skrattade och jag kunde inte sluta hoppa upp och ner på stället. jag var så nervös över vad som skulle hända. När tjejen slutade gick justin fram till henne. Hon började gråta och tittade chockat på honom. Jag log vid tanken på allt som Justin gjorde för sina fans. Han gav henne en kram, pussade henne på kinden och gav henne  en autograf innan hon försvann till sina kompisar. Justin ställde sig vid kanten så han nästan syntes för publiken. Han log stort men för ett tag såg han ledsen ut. jag hoppade fortfarande och kände hur jag började få håll. Justin kom tillbak anär nästa kille skulle upp. Han tog min hand och jag slutade hoppa. Han tittade in i mina ögon.
- Du behöver inte vara orolig. du kommer vinna!, han kramade om mig ganska hårt.
Jag kramade tillbaka minst lika hårt och efter några sekunder släppte vi varandra. Jag hörde ett skrik som jag saknat. Mecky kom in springandes och kramade om mig.
- Jag har saknat dig gumman. förlåt så mycket det där med Harry jag vet att han var din första men han ville så gärna ha "det" (hon visade citattecknet överdrivet med fingrarna). jag blev ganska generad, kan du någonsin förlåta mig?
- Såklart jag förlåter dig Mecky. Har du träffat Justin?, jag tittade på Justin som genast började le.
dom kramade varandra och började genast prata. jag satte mig ner i soffan som stod ganska nära. Jag var trött efter allt som hade hänt. och på något sätt var jag trött på allt. Jag var trött på Meckys prat, trött på Justin alltid skulle finnas där och speciellt trött på att det hände dåliga saker för mig. killen hade slutat att sjunga och nu gick domarna upp på scenen. dom skulle säga vem som vann. alla som hade varit med i tävlingen gick upp på scenen. vi var sjutton stycken nervösa tonåringar. vi höll händerna med varandra medans vi väntade på resultatet.
- Den som kommit tre är..... Cory Simmons
En kille med blont kort hår och alldeles förstora jeans gick fram och tog emot sin vinstsumma på 500 dollar.
- Den som kommit tvåa är...... Elizia Beth
En tjej med svart hår ner till midjan och ett par väldigt höga klackskor gick fram och tog emot sin vinst på 1000.
- och ettan är..... Miranda McKay!
Jag gick fram och tog emot 2000 dollar och även en biljet till finalen. Jag kramade om domarna och sedan var showen slut. alla gick ifrån läktarna och jag såg hur arbetarna började ta ner allt igen.
- Angel du var bäst!, sa alla när jag gick förbi dom.
Justin började jämnt le när någon sa Angel till mig. Justin skjutsade mig till hans hus men var tvungen att åka iväg på en intervju. Jag satte på en film det blev Never Say Never och på några ställen grät jag. Jag satte på en annan film när Never Say Never var slut. den här gången blev det Charlie st. Cloud. den grät jag inte på men tårarna brände hela tiden bakom ögonlocken. Justin kom hem i ungefär mitten av filmen. Han satte sig ner bredvid mig och la armen om mig. då började tårarna rinna. han satt tyst och tittade på filmen. Jag satte mig närmare honom och kände värmen från honom.
- aww fryser du?, jag nickade stumt.
när filemn var klar satt vi kvar. Han pratade på om intervjun och om Selena. han hade det tydligen inte så bra med henne. Hon var en snäll tjej men han hade inga känslor kvar. han berättade om den här andra tjejen.  Hon verkade perfekt för honom. Jag hade ingen att prata om och jag ville inte prata precis. Jag lyssnade hellre på när han pratade. Han fortsatte och pratade om turnén han snart skule ha. han skulle resa runt i europa och skulle vara borta i sex månader. jag blev ledsen vid tanken på att han skulle lämna mig.
- När åker du?
- om tre veckor, sa han och smekte mig över ryggen.
Jag nickade trött. vi pratade ett tag till och sedan tror jag att jag somnade för jag kom inte ihåg mer än att Justin ville att jag skulle följa med.
När jag vaknade igen låg jag i Justins rum. jag var stel och låg mitt emot Justin. han var riktigt söt när han sov. sakta drog jag av mig peruken och gick in i badrummet där jag tog bort sminket. sedan tog jag av mig allt förutom underkläderna och tunikan. jag la mig ner under täcket igen och bara tittade på Justin. efter några minuter öppnade han ögonen. utan att tveka kysste han mig. Jag besvarade kyssen.
- förlåt, sa han och tittade bort. jag sa inget.
In my head, I see you all over me, 
In my head, you fulfill my fantasy
In my head, you'll be screamin', ooooh

- Ja hallå?
- Kan jag få prata med Justin?
- visst, svarade jag och räckte min mobil till Justin.
han nickade sa ahh och försökte vakna till. han skrattade efter ett tag och sedan tittade han på mig och sa Vi kommer. medans han sedan mimade Vi ska på intervju. Jag hade inget emot det jag hade alltid velat prova på att bli intervjuad. det verkade intressant. vi skulle åka om två timmar så vi hade långt tid på oss.
- en annan film eller?, frågade Justin och log.
jag nickade och kyssen var som bort glömd. fast känslan av Justins läppar mot mina var underbar. hade jag fått känslor för honom? hade han fått känslor för mig eller var jag bara en annan tjej?jag såg att han smsade med någon under filmen men mina tankar var kvar vid kyssen. jag var inte kär i honom. visst jaghade känslor men jag var inte kär eller var jag det?

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: