Kapitel 15 The Hotel

- Vi ska till Svergie om en vecka med turnén och Justin vill ha med dig.
- Jag kommer men vad hände rmed Aaron?
- Aaron måste stanna hemma men Jeremy tar hand om honom.
jag nickade stelt och log sedan stort åt Aaron som fortfarande lekte med mitt hår.
Scooter stannade bilen och räckte mig en väska. det var min väska som jag glömt i Justins bil.
- Ifall du vill fräsha upp dig innan du går ur bilen.
jag nickade och medans Scooter tog med Aaron ut fixade jag med sminket så jag täckte över små sår och blåmärken. Jag gick ut ur bilen och gick direkt fram till Justin so jag kysste lätt på munnen. han kramade om mig och sa åt mig att blunda ohc jag fattade precis varför. Aris gick förbi oc hjag hörde hur han kallade mig saker.
- Jag ska ta dig din hora!
jag stelnade till och tryckte Justin hårdare mot mig. jag var rädd för allt.
- Du är värdefull min vackra Miranda, sa han och kysste mig.
han tog min hand och vi och ryan gick in på hotellet. Vi skulle dela rum ända tills vi skulle till Sverige. Ryan öppnade och sprang direkt till den stora tvn. Justin kom snart efter honom och jag la mig i den stora sängen som man sjönk ner i. jag stängde ögonen och höll på att somna nästan direkt. Justin kom fram och la sig över mig medans hankysste mig. han smekte min kind och kyssarna gick över till vilt hångel.
- Snälla inte när jag är här, kom Ryan skrattandes och la sig nre bredvid oss.
- Vi kan väl se film då?, frågade Justin ironsikt och kysste mig igen.
- Visst, sa jag och knuffade undan Justin och sprang fram till film hyllan.
killarna satte sig skrattandes i soffan medans jag tittade på alla filmer som fanns. jag drog fram den ena efter den andra men ingen verkade bra efter ett tag valde jag en film som jag hade sett. det blev transformers det blev del tre och jag tyckte den var så bra. jag till och med grät i filmen. Jag satte mig tillrätta mellan killarna och såg på filmen. Jag grät den här gången också men det var så sorligt när Autobotsen skulle lämna Sam. Shia Labeof var verkligen en bra skådespelare.
jag applåderade och letade efter en ny film när transformers var slut. killarna suckade så jag tog fram en skräckis och då såg Justin genast gladare ut. Jag gömde mig jämnt bakom Justins rygg när det blev för läskigt och han skrattade och kysste mig då. När skräckisen var slut så var vi alla jätte trötta. jag gick och bytte om lite snabbt till pyjamas som låg i min väska och sedan tvättade jag bort sminket och borstade tänderna. Småsåren syntes knappt vilket var bra och sedan kröp jag ner i sängen bredvid Justin som låg i mitten. Jag somnade snabbt.
nästa morgon så vaknade jag utav att någon gick ut. Jag vände mig om och såg Justin som var bara några millimeter från mitt ansikte. Jag kysste honom och log stort.
- Jag kan alltså inte skrämma dig så?
- Haha nej men jag kan skrämma dig så, sa jag och kysste honom igen.
det kändes härligt att vakna på morgonen med Justin bredvid sig.
- Vill du bara chilla i söngen och prata med mig ett tag?, frågade jag och Justin nickade.
så där låg vi och pratade om allt. eller nästan allt jag berättade inte något om vad Aris någonsin hade gjort mot mig. tanken slog mig genast när jag tänkte på Aaron. jag sa åt Justin att ligga kvar medans jag i pyjamas åkte hissen upp två våningar till Scooter och Jeremys rum. jag knackade och jeremy öppnade. han hade på sig vanliga mörkblåa jeans och en grå v ringad tröja.
- kan jag få träffa Aaron?
han log och tog med mig in i rummet. Aaron var vaken som vanligt. hanskrattade och sa mamma när han såg mig. Jag lyfte upp honom och kramade om honom.
- Du kan ta honom för dagen och veckan, sa Jeremy och log.
jag nickade och gick mot hissen igen med Aaron i min famn. jag åkte ner och satte ner Aaron bredvid Justin innan jag själv satte mig i sängen och lutade mig mot sänggaveln.
Justin var verkligenhelt otrolig med småbarn. jag visste att han hade två syskon men ändå. detta var otroligt. jag somnade till då och då och jag vaknade upp utan att vara orolig för jag visste att Justin hade koll på allting. Han var för perfekt.
- Justin du är perfekt!, jag kysste honom och tog upp Aaron i mitt knä.
- nej det är jag inte, sa han och lät ledsen.
- Du är perfekt för mig, jag älskar dig Justin!
- Och jag älskar dig Miranda mer än någon annan, han kysste mig hårt.
Aaron skrattade och ryckte mig i håret. Aj, jag masserade min hårbotten medans Justin skrattade.
(fem dagar senar)
vi skulle åka till Sverige imorgon bitti. klockan tre på morgonen för att vara exakt.
det var pirrigt att åka iväg. jag hade alltid stannat innan för U.S.As gränser och nu skulle jag åka utom lands! men jag hade med mig Justin och jag skulle öppna hans konserter det skulle bli hur kul som helst. Jeremy hade åkt iväg med Aaron för två dagar sedan och vi delade fortfarande rum med Ryan men han satt mest och spelade xbox så Justin och jag fick ändå ganska mycket privatliv.
Justin sov bredvid mig och jag tittade på klockan igen. klockan var tolv. vi skulle vakna om två timmar. jag puttade till Justin lite lätt på axeln. han slog upp ögonen lite sömnigt. Han log och kysste mig på min axel.
- Justin jag kan inte sova. sa jag och gjorde ett sad face
- ohh shawty sa han och kysste mig.
jag la mig över honom och tittade bort mot vardagsrummet. jag lyfte på ena benet och sedan andra och jag stängde dörren som fanns mellan vardagsrummet och sovrummet på vårt "rum". jag la mig över Justin igen och smekte hans mage. han rös och kysste mig. han drog av mig pyjamas tröjan och rullade runt så att han låg över mig. han smekte mig och jag tog av honom hans tröja. han tog av mig mina byxor och jag gjorde det samma med hans. han tittade på mig och jag nickade. det var skönt. hlet otroligt skönt, jag stönade. han gick snabbare och snabbare och det blev skönare och jag stönade igen, han stönade också.
vi la oss ner andfådda bredvid varandra. han tittade in i mina ögon och log. jag log tillbaka innan jag kysste honom och la mig riktigt nära honom. jag somnade bara för att bli väckt en timme senare.
- Vi ska snart åka gör i ordning er, sa Ryan och gick ut igen.
när vi var klara så satte vi oss i bilen och åkte till flygplatsen. vi fick inte vänta så länge men Justin var tvungenatt skriva några autografer och ta några foton.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: