Kapitel 19 the Concert

- Jag vet att vi inte varit ihop så länge men jag älskar dig Justin!
- Jag älskar dig Miranda, sa han och kysste mig


Det var kallt på morgonen. jag hade somnat i Justins famn igår efter att jag hade gråtit. vi satt fortfarande i soffan när jag vaknade. Justin hade sina armar runt mig men jag frös efter som fönstret var öppet? nej det var inte öppet det var sönder.


jag tittade på golvet och där precis bredvid mina fötter låg en stor sten. det var ett papper fast spänt på det. som på en riktigt dålig film hade fönstret gått sönder. jag sträckte mig efter stenen och läste medelandet.
OM TRE DAGAR
jag slängde lappen och lutade mig mot Justin igen. han hade fortfarande inte vaknat så jag bestämde mig för att göra frukost åt oss. det blev pannkakor men när lukten slog mig blev jag lika glad som vanligt.
- vad är det som luktar så underbart?
Justin kom in i  köket och log stort när han såg mig med stekpannan i luften och gjorde en flip med den. han kysste mig när stekpannan var tillbaka på spisen. när allt var klart hade Justin dukat fram och gjort det mysigt. VI åt och pratade och vi hade kommit varandra riktigt nära. Scooter tyckte att vi kommit lite för nära av vad som var bra med tanke på Justins kändisliv men Pattie tyckte bara det var bra att Justin hade någon han kunde lita på. ohh shit idag var ju konserten! jag började skrika innan jag sprang bort från bordet och in i badrummet där jag hade min väska. Justin knackade på.
- Miranda är allt okej?, han lät oroad.
- Nej det är ju konserten ikväll och jag blir sjukt nervös bara att tänka på det.
Jag gick ut till honom och kysste honom på munnen innan jag la mig trött ner på sängen. han la sig ner bredvid mig och han log stort och jag visste precis hans tanke.
- Har du kondom?
han log och nickade och såklart så gjorde vi det.

jag hade klätt på mig och nu väntade vi bakom scenen på att jag skulle börja. tänk att jag Miranda McKay skulle stå på en riktig scen. helt otroligt och Aris som sa att jag inte kunde något om han ändå kunde se mig nu. musiken började innan jag hann räkna till fem och snart skulle jag ut. jag tog ett djupt andetag och sprang ut på scenen. alla skrek och jag började sjunga. några drog fram sina mobiler och det var så roligt att stå där på scenen och veta att dom gillade vad dom hörde. jag gick av och fick en snabb kyss av Bieber innan han gick på. han var otrolig och sista låten var Meet Me halfway. jag som körde Fergies delar tyckte det lät otroligt bra. Min och Justins röst matchade på något vis. alla skrek när jag kramade om Justin och gick av scenen hand i hand. vi hade ännu inte kommit ut om vårt förhållande och nu fick dom något nytt av skriva om. jag brydde mig inte sålänge jag hade Justin

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: