Faithful Kapitel 19

- hur blev dina fans reaktion vid Michelle?
- än så länge tror jag det har gått bra men vi har inte kommit ut så mycket
än. vi vill mest hålla det privat och vara med varandra utan alla skrik.
intervjun var avslutad och jag gick fram till Justin som kramade om mig och tog mig
där ifrån. men innan vi hann ut kändes det som om tusen kort togs


Justins perspektiv

jag såg hur Michelle inte gillade när dom där bilderna togs.
jag kramade om hennes hand och viskade att hon kunde
berätta allt för mig. jag hörde inte vad hon svarade men
hon pussade mig på kinden så det måste ha varit något bra.

jag bytte snabbt om igen till ett par
vita jeans, vit tröja och sedan en lila kofta
med ett silver hjärta på.
jag gjorde min kända hairflip och satte sedan på en lila keps.
när jag kom ut igen så stod Michelle och pratade med Scooter om något.
- Vad pratar ni om?
sa jag och gick fram till dom.
- om hur det blir med publiceringen av ert förhållande.Michelle var lite osäker
 men jag berättade allt så jag tror att hon är ganska lugn nu.
Scooter klappade mig på axeln och gick där ifrån. hon gav mig ett snabbt leende
innan Kenny tog med henne till hennes plats framför scenen.

jag hoppade runt på stället och små sjöng på start låten. det här skulle bli perfekt
som vanligt. När jag såg dansarna springa ut och låten började så kom lugnet över mig.

Michelles perspektiv

han dansade runt på scenen och larvade sig lite med dansarna men allt
såg ändå så perfekt ut. Han sjöng Bigger som första låt coh jag hade aldrig hört den
förut men att döma av fansen var den jätte bra efter som alla stod och skrek och grät.
han kom till min sida och blinkade åt mig så alla tjejer runt mig började skrika ännu högre.
när den sista tonen på låten dog ut kunde jag höra hur alla skrek högt. det var Somebody to Love
och alla sjöng med fast det var lite skakigt efter som det blandades med skriken men det var riktigt bra.
jag klappade med tjejerna bakom mig.

Kenny kom och hämtade mig och samtidigt såg
jag hur Justin sprang in bakom scenen. jag gick genom långa korridorer och samtidigt så pratade Kenny
på om vad jag skulle göra. såklart skulle jag inte sjunga vilket var tur. men jag skulle stå på ett ställe
som Justin ville ha mig på. jag stannade och Kenny pekade på en stol som jag satte mig på.
stället var precis mitt emellan scenen och backstage, det var tillräckligt mörkt så inga av fansen kunde se mig.
men tillräckligt ljust så dom från scenen kunde se mig. allt skrik hördes och det blandade sig
med skriken från alla som arbetade bakom scenen. Justin kom tillbaka och gav mig en snabb
kram innan han sprang ut igen så alla tjejer började skrika ännu högre.

han började sjunga på UP vilket var min favorit låt. jag sjöng med ganska tyst så ingen kunde höra.
han dansade och den nya outfiten var till och med snyggare än den förra.
nu hade han på sig ett par säckiga blåa jeans och en lila tröja.
det var inget speciellt med kläderna men på scenen så blev dom det. jag kände hur jag började
rodna efter som Justin tittade på mig. nästa låt började och det var Favorite Girl.
efter ett tag stannade han och tittade på mig medans han sjöng

You're who I'm thinking of
Girl you ain't my runner up
And no matter what you're always number one

My prize possession
One and only
Adore ya girl i want ya
The one I can't live without
That's you that's you
You're my special little lady
The one that makes me crazy
Of all the girls I've ever known
It's you, it's you


när han sjungit det började han dansa igen.
jag såg hur mycket alla säkerthets vakter fick arbeta för att inte visa tjejer
skulle kunna hoppa upp på scenen. om det inte hade varit för dom så skulle
konserten varit helt himelskt.
favorite girl slutade och efter den kom one less lonley girl. jag var tvungen att ställa
mig upp efter som dom tog ut stolen så en lycklig tjej från publiken kunde sitta på den.
scooter kom fram till mig.
- Scooter jag vet den perfekta som kan bli one less lonley girl.
jag berättade vem och sedan såg jag hur hon kom efter några sekunder.
hon grät och skakade. jag sa lycka till och sedan kramade jag henne innan hon gick ut på scenen.
dansarna hjälpte henne upp på stolen och sedan såg jag hur Justin kom emot henne.
han gav henne blommor och flickan såg helt chokad ut. Justin var snäll mot henne
och smekte hennes kind och gjorde så att hon verkligen kände sig speciell.
när låten var slut gick han ut tillsammans med henne.
Amber som flickan hette kramade om mig och tackade mig för at jag hade valt henne.
Justin kysste mig och viskade att jag hade valt rätt.
sista låten som skulle spelas var Baby och jag började små skratta när jag såg alla
tjejer trycka sig mot scenen och skrika refrängen.
Justin sprang ut och började klappa händerna och sedan började han sjunga.
han älskade verkligen det här det kunde jag se på honom.
han älskade att uppträda och han älskade verkligen att stå där ute.

jag försvann från mitt lilla ställe och började utforska
lokalen bakom scenen. det var stort men det var verkligen jätte fint.
jag tittade in genom några dörrar och sanrt kom jag till Justins omklädnings rum.
jag stängde dörren igen och fortsatte att gå igenom korridoren. på något sätt och jag vet verkligen inte hur.
så kom jag ut bakvägen och fann mig stå på en öde parkering. jag försökte komma in igen
men dörren hade gått i lås. jag drog upp mobilen och smsade Justin om var jag var. eller
åtminstone vart jag trodde jag var.
jag började gå runt för jag tänkte att om jag kom till fram sidan så skulle jag kunna komma
till fansen och sedan till scenen och där ifrån hittade jag vägen.
men det kändes som om jag aldrig kom runt. jag gick snabbare och såg hur huset fortsatte
en lång bit framför mig.jag började gå tillbaka. jag visste att det var konstigt men på något
sätt kändes det som om någon var efter mig.
jag sprang tillbaka till dörren och knackade så hårt jag kunde.
ingen hörde såklart och jag började tänka att detta var som en skräck film.
en ensam tjej som blivit utelåst och sedan kom mördarren och det blev
att hon började springa men var försakta så hon dog.
jag rös och satte mig ner. jag skickade ett till sms och sedan försökte jag ringa.
precis som dörren bakom mig öppnades såg jag hur någon kom fram ur skuggorna.
jag vet inte vem men jag visste att jag skulle försvinna snabbt.
så med några snabba steg var jag inne och hade låst dörren igen.


Postat av: martina

sv: ja, visst är det :)

Date:2011-09-04 / Time:10:51:20
Hemsida: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Matilda

Sv; Awesome! min dag var också bra igår:)



Vad händer idag då?:D

Date:2011-09-04 / Time:10:55:31
Hemsida: http://maaatildaz.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det ska bli så himla roligt faktiskt :D Är allt bra med dig?? =)

Date:2011-09-04 / Time:18:12:42
Hemsida: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: martina

sv: okej, lite mer än ett halvår tror jag.. hehe

hur länge har du haft din då? :)

Date:2011-09-04 / Time:21:11:10
Hemsida: http://martinaolsson.myshowroom.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: