GBU Kapitel 25. Love

- Vem kunde tro att han skulle bli så jobbig?

- Han vill ditt bästa och nu har jag dig helt för mig själv till högst tolv, sa jag retsamt och kysste henne.

- Nu ska jag bara byta kläder, syns snart snygging, svarade hon mig snabbt och försvann in hos Niall.


 

När jag kom ut igen hade jag på mig ett par jeans som var lite sönderslitna och ett linne med en kofta över. Justin log och kysste mig innan han föste in mig i bilen som Kenny körde. När vi kom till konserthuset så fanns det redan tusen tjejer där. Alla skrikande och gråtandes. Justin tryckte min hand och jag visste att han inte ville att jag skulle synas med honom riktigt än. Vi skulle vara hemliga och det funkade inte precis nu.

- Kenny ta med henne till mötesplatsen, sa Justin och pussade mig på kinden medans tre andra säkerhetsvakter kom och tog honom igenom tjejvimlet.

Kenny la sin hand på min rygg och jag kunde inte slita blicken från dom skrikande tjejerna som alla slogs om att se Justin. Kenny öppnade en av dörrarna på baksidan av byggnaden. Jag log mot honom innan jag gick in och möttes av en lång korridor fylld med männsikor som sprang runt och en massa dörrar som öppnades och stängdes.

- Längst bort till höger, sa Kenny med ett leende.

- Tack Kenny, sa jag och kramade om honom.

Jag kan säga det såg mycket lättare ut att komma igenom innan jag började. jag hade lämnat Kenny för cirka fem minuter sedan och jag hade kommit cirka fem dörrar av säkert trettio. Folk puttade omkring mig ohc jag undvek nätt och jämnt dörrarna som flög upp framför mitt ansikte. Jag flyttade mig undan en stylist som bärde på kläder och hann precis hoppa fram två steg innan jag blev mosad mellan väggen och en av dörrarna. jag suckade irriterat och klättrade över ett par lådor innan jag gick in i en kvinna.

- oj Förlåt!, nästan skrek jag eftersom ljudnivån i korridoren var mycket värre än vilken konsert som helst.

- Det är lugnt. Jag är Pattie föresten har du kommit fel?, frågade hon.

- Jag är Alison och jag ska möta Justin och det är väldigt svårt att komma igenom här, svarade jag och ströck undan en hårslinga som föll ner i mina ögon.

- Jag kan hjälpa dig följ med mig, log hon.

Jag log tacksamt tillbaka och följde efter henne. Hon hade brunt hår som var lite mörkare än mitt eget färgade och hon var lite kortare än mig också. Hennes ögon log och hon hade en stark energi. hon tog tag i min hand och drog undan mig från några säkerhetsvakter som kom ner för korridoren. Vi fortsatte gå och medans hon hälsade på alla kom jag på att hon var Justins mamma. Jag visst jag hade säkert sett henne på bild flera tusen gånger men det var aldrig som på riktigt. Hon var vackrare och kortare. Vi gick vidare och nu hade vi säkert kommit till minst dörr 25 eller något. med henne gick det snabbare att komma igenom eftersom dom flesta flyttade isg för henne och dels för att alla människor började försvinna till sina arbetsplatser i stället för att häcka i korridoren. ungefär som på en skola alla lekte i korridoren under rasterna men sedan gick till lektionerna. jag skrattade åt mitt eget skämt när jag plötsligt gick in i Justin. han skrattade och hela jag rös. Han pussade sin mamma på kinden innan han drog med mig in i ett rum. En stor platt tv var där och där satt även Kenny, Scooter och Ryan Good som var hans stylist. Jag log mot alla och hälsade på dom innan Justin fortsatte att presentera mig för resten av hans team. Alla var helt underbart snälla och alla pratade på om hur mycket Justin tjatat om att jag skulle komma. Jag rodnade varje gång och snart stod jag där bakom scen med Alfredo Flores och Justin på scen och han skulle sjunga Runaway Love.

Jag log stolt mot honom när låten bytes till Love me. Alfredo räckte fram tuggumi och jag tog snabbt emot. jag var inte hungrig men med ingen tandborste var det lika bra att ha tuggumi.

 

My heart is blind, but I don't care
'Cause when I'm with you, everything has disappeared
And every time I hold you near
I never wanna let you go, oh

Love me, love me, say that you love me
Fool me, fool me, oh how you do me
Kiss me, kiss me, say that you miss me
Tell me what I wanna hear, tell me you love me

Love me, love me, say that you love me
Fool me, fool me, oh how you do me
Kiss me, kiss me, say that you miss me
Tell me what I wanna hear, tell me you love me

Han vände sig mot mig och gav mig en slängkyss innan Alfredo sprang ut på scenen och gjorde sin dans grej med Justin. Han såg så lycklig ut. Jag hade aldrig sett Justin så lycklig som när han stod på scenen och framträdde för flera hundra personer som alla skrek hans namn. Han sprang av scenen för fem minuters paus. Han tryckte sina läppar hårt mot mina och viskade svagt att han älskade mig. Han var först att säga det, han sa det. jag skrek av glädje inom bords.

- Jag älskar dig också Justin.

 

Zayns perspektiv

 

klockan blev snart tio och Liam och jag satt och spelade medans Louis vankade av och an i köket medans Niall och Harry hjälpte till genom att göra mat åt oss alla. Louis gillade aldrig idén av Justin och Alison. Jag visste att han fortfarande hade känslor och på något sätt hade jag en ond aning om att Louis skulle göra allt för att första för dom två. Tur att jag också hade något att säga nu. Jag älskar Louis som en bror men han kan inte förstöra Alisons framtid på det här sättet. Hon har redan förlorat tillräckligt många.


Postat av: Sara

Najsigt :D



ÄR DET EENIE MEENIE LÅTEN, BILDEN DU LA UT?

Date:2012-02-25 / Time:00:14:06
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: