For Sickness Kapitel 32

- Var har du varit?, frågade jag misstänksamt.
- Killarna envisades med att gå ut och äta. så vi gick till en franskresturang som bjöd på vin och jätte god mat men jag vet vad vi ska göra nu. tillsammans utan killarna efter oss.
- Låt mig gissa vi ska åka så högt upp i eiffeltornet?, frågade jag.
- mind reader, sa han och kysste mig passionerat

Justins perspektiv

Jag hoppade in i bilen och Selena satte sig bredvid mig. Hon log och tog min hand. Vi hade varit ihop sedan jag kommit tillbaka från London. Vi hade träffats ganska länge och jag antar att Ryan inte berättade det som hände i London annars skulle jag nog inte sitta här med Selena. Hon kysste mig på kinden och sedan åkte vi iväg till hotellet som vi skulle övernatta på. idag var sista konserten i New York och nu skulle vi båda till Texas.
- Justin?, frågade hon efter ett tag.
- Ja vad är det Sel, frågade jag henne och log bakom mina stora solglasögon.
- Jo Ryan är i Frankrike och sedan ska Liam överraska henne och ta med henne till Spaninen på en kort semester. och hon ska få möta sin kusin och gammel mormor. men han undrar om vi kan få alla papparazzis efter oss han tycker du är skyldig henne det. Är det okej för dig?, frågade hon och tittade ner på våra händer.
- Såklart, sa jag och kysste henne.

Jag låg vaken i sängen med Selena sovandes bredvid mig. jag undrar vad Ryan gör? Jag undrade hur hon kände och hur hennes förhållande med Liam var? för en stund oroade jag mig för henne men då såg jag henne dagen då hon mördat sin far. hon stod framför mig helt blodig och med svarta ögon. jag skakade bilden ur huvudet. jag var inte rädd för henne men på något sätt så kände jag medlidande för henne.  HOn hade gått igenom en massa saker men jag tror att hon lär sig kontrollera mörkret? kan man ens säga så? inget hade hänt på ett tag och jag tror inte att hon har berättat för dom men om dom sett hennes mörka ögon hade odm åtminstone inte reagerat som jag gjorde. jag skämdes öve rhur jag hade bettet mig men jag kunde inte vara ihop med en  mördare.


Liams perspektiv

Vi stod lutade över räcket och tittade ner på marken. folk gick runt där nere och såg ut som myror och Ryan såg helt förbryllad ut. jag la en arm om hennes midja och hon tittade in i mina ögon och jag såg hur mycket hon älskade mig. jag kysste henne.
- Vad tycker du?
- att det här är amazayn, phenomeenaill, brilliam, extrodiharry, fabulouis
Jag skrattade och kysste henne igen. Hon trivdes i höga höjder men jag visste inte hur jag skulle fråga henne om hon ville med till Spanien och träffas sin kusin och gammel mormor som bodde på gränsen. Jag hade letat upp dom på internet och fått en adress och nu måste jag bara fråga om hon vill följa med och möta dom.
- Ryan, sa jag och flyttade mig ännu närmare henne.
- Vad är det, sa hon och kramade om mig.
- Vill du följa med mig till spanien?, frågade jag och jag kunde nästan känna hur hennes hjärta hoppade över ett slag. hennes grep hårdnade om mig och sedan tittade hon upp och log stort.
- Jag har drömt om att du skulle fråga, hon kysste mig och log. jag lyfte upp henne från marken och kramade om henne. och jag hörde henne viska


- Liam har du sett det här?, frågade Harry när vi kommit tillbaka. Jag satt med Harry i vardagsrummet och Ryan sov.
- Nej vad då?, frågade jag och tittade ner på dataskärmen.
Den var fylld med mordhot och elaka ord om Ryan. jag skrollade ner och ner och ner dom tog aldrig slut. en efter en av tjejer och några få killar ville att vi skulle göra slut för hon var inte värd mig och det var då jag hörde Ryan stå bakom oss. Hon hade smygit sig fram som gör på kvällarna och stod nu och läste vart enda elakt ord som dom hade skrivit om henne. Harry stängde ner sidan och tittade oroligt på hennes mörk bruna ögon. hon ryckte på axlarna men jag såg att hon inte mådde bra av det.
- Ryan sätt dig ner, sa jag och drog ner henne i mina armar.
- Ni ska föreläsa om det där nu eller hur?, frågade hon trött.
- Ja, sa Harry allvarligt och hon nickade och satte sig emellan oss.

Postat av: Sara

Bra längd :D de var lite roligt med variation med killarnas perspektiv :P

Date:2012-01-08 / Time:17:34:45
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: