For Sickness Kapitel 33

- Ryan sätt dig ner, sa jag och drog ner henne i mina armar.
- Ni ska föreläsa om det där nu eller hur?, frågade hon trött.
- Ja, sa Harry allvarligt och hon nickade och satte sig emellan oss.

Tre dagar senare

Jag och Liam satt på planet till spanien och killarna åkte hem. jag hoppades att Liam hade tagit med mig för att möta min familj. det hade varit jätte länge sen jag sett dom. jag var bara några år gammal och Royce hade inte ens blivit till än. jag kände mig rastlös och jag ville röra på mig men allt jag gjorde var att sitta i Liams knä och lekte med hans fingrar. Han mumlade något och strök undan mitt hår som fallit framför mitt ansikte. Jag log mot honom och kysste honom. Han släppte mina händer och tog fram ett stort fotoalbum. Jag skrattade och öppnade. I där fanns bilder från när han var liten, från X-Factor, hans familj, One Direction bilder och mig. jag log och frågade om varje historia. jag älskade att bara höra hans röst och snart behövde jag inte ens be honom berätta utan han pekade på fotot och berättade. Visa historier var längre och visa kortare. snart vibrerade min mobil. Jag öppnade för att se att det var en bild som Harry skickat.

Jag började skratta och titta på Liam som genast började berätta.

Vi landade och steg av. Jag drog i luften och visste precis vart jag ville först. och det var som om Liam läste mina tankar när han berättade vad vi skulle göra. Jag log mot honom och drog med honom in i bilen. som han fick köra eftersom det var mitt på ljusa dagen och jag vågade inte köra efter det som hade hänt i frankrike. V ikom till hotellet och byte om och sedan drog vi ner till stranden. det var varmt och stranden var prop full men ingen tycktes känna igen oss och det var skönt att inte bli igenkänd. Jag hoppade i och kom upp igen. vattnet var härligt och jag drog ner Liam. det slutade med vattenkrig som han vann. efter vi hade badat i cirka två timmar så solade vi. Det kändes skönt att bara ligga där och prata med Liam om helt obetydliga saker. snart klädde jag på mig ett linne och ett par shorts och satte på mig smycken. Jag hjälpte Liam upp och sedan lyfte han upp mig och kysste mig passionerat.


- När åker vi till dom?, frågad jag lite skakigt när vi låg i sängen på kvällen.
- När du vill. Jag tänker inte tvinga dig dit bara så du vet, sa han och log.
Jag låg på hans bröst och ritade hjärtan på hans mage. han lekte med mitt hår och jag fick en idé. jag skrev I love you på hans mage och jag hörde honom viska I love you too. jag blev helt varm inombords. jag skrev en annan mening och hörde honom skratta. jag skrev en annan sak igen.
- Ta om det sista,sa han med ett skratt. jag skrev om det.
- Varför är Harry en skitstövel som inte kysser dig?, frågade han ledsamt.
Jag skrattade och slog till honom på magen lite lätt och tittade in i hans ögon.
- Jag skrev Liam är en skitstövel som inte kysser mig.
- Det kan vi nog ändra på, sa han och kysste mig hårt.
jag satte mig på hans mage och kysste honom igen. han log och drog av mig pyjamaströjan. vi rullade run så han låg på mig. han smekte mig uppför magen och masserade mina bröst samtidigt som jag började runka av honom. han stönade efter ett tag och vi rullade runt i gen. han drog av sig sina pyjamas byxor och jag med, han satte på sig en kondom och jag sjönk ner på hans stånd. hans händer sjönk ner mot min midja samtidigt som jag började rida av honom. Han stönade och tryckte mig längre ner. jag stönade högt och kände hur jag började få kramp. jag steg av och Liam förstod direkt. Han la sig över mig och trängde in i mig. Han rörde sig rytmiskt och hårt mot min kropp. han kom och fortsatte enda tills jag kom. han kysste mig innan han la sig svettig bredvid mig. jag la mig mot hans bröst och  kände hur hela min kropp kittlades av hans berörning.

- Ryan upp och hoppa, sa Liam och slet av täcket.
Min nakna kropp rös och jag sprang fram till honom. där han stod i kalsonger och tittade på mig upp i från och ner. jag slet åt mig täcket och mumlade att han var elak innan jag la mig ner i sängen igen.

Postat av: Sara

älskar hennes hår på bilden :D

Date:2012-01-08 / Time:18:34:47
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: