For Sickness Kapitel 41

- Jag fattar varför Liam gjorde som han gjorde du borde inte bli arg, sa Zayn.
- Varför skulle jag inte bli arg, sa jag surt och tittade bort.
- Kom vi går vi kommer snart tillbaka, sa Niall och log innan han kramade om mig.
Harry kramade mig längst och pussade mig på kinden innan dom försvann. Jag hoppade i säng coh undrade varför jag kysst Harry. Mitt liv är en enda röra just nu!

Jag vaknade och gjorde iordning mig. Sel skulle snart komma med limon. jag drog på mig första bästa och såg ut som en uteliggare med mina tusen lager. jag kammade inte håret och drog tungan över tänderna innan jag sköljde ner andra matrester med lite cola. jag är äcklig ibland men Sel sa inget när jag hoppade in bredvid henne. hon började istället dra av mig alla lager och snart satt jag i mitt underlinne och mina  leggings. jag drog på mig min rosa kofta igen som hade öron och log. Jag var sämst idag och det syntes när resten av Selena crew kom och såg as snygga ut till och med Justin som hade byxorna vid knäna såg snyggare ut än jag.
- Tjena Lill Tjejen, skrek Justin och jag slog mig för pannan.
- Tjabba mannen, sa jag och hoppade upp i luften och gjorde en air kick.
- Ombytta roller, viskade Selena och försavnn in i ett rum.
- Så du står för underhållningen underbart men nu måste jag gå och öva på min sång, sa jag och log mot Justin.
- Inte så snabbt du ska hitåt, sa han coh drog med mig in i ett annat rum.
Framför mig stod Liam och resten av One direction. Jag tappade hakan över att han var här. det hade gått fra dagar och jag var fortfarande sur och raderade alla sms fortfarande. Jag log blekt mot honom och det gjorde så himla ont att se honom le uppriktigt mot mig och verkligen verkade glad. Ett lågt OOOOOHHHH:ande kom från dom andra när Liam och jag stirrade på varandra. Jag en aning rädd och blek som jag sett ett spöke och Liam som en glad unge som äntligen fått sin hundvalp tillbaka. jag mumlade något om att Sel ville ha hjälp med sminkningen och jag sprang ut från rummet. nej det gjorde jag inte jag gick lugnt och kände hur stämningen i rummet sjönk. Jag kände mig illamående och försvann in i första bästa rum. Jag hittade Sel hånglandes med en kille i nittonårs åldern. När hon såg mig så försökte hon förklara men jag stormade ut ur rum nummer två och krockade rätt in i Liam. jag började rodna och mumlade något som inte ens jag själv hörde och sedan försvann jag bort från honom. Jag kände hans blick i ryggen men jag fortsatte gå tills jag hittade ett tomt rum och började sjunga på Breakeven.


- Din tur att gå upp Ryan, Kill them with kindness, viskade Justin och log när han räckte mig micken.
jag andades ut och ställde mig på scenen först var det dans intro till mig och jag dansade svårare dans än bakrgundsdansarna. alla skrek och sedan började låten. jag hade gjort en mix på några låtar så det lät helt otroligt. när jag sjöng tystnade alla.

Skies are crying, I am watching
Catching tear drops in my hands
Only silence, as it's ending
Like we never had a chance

Do you have to make me feel like
So there's nothing left of me?

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper

I'm still alive but I'm barely breathing
Just praying to a God that I don't believe in
'Cause I got time while she got freedom
'Cause when a heart breaks no it don't break even

His best days will be some of my worst
He finally met a girl that's gonna put him first

Liam steg ut och sjöng om samma vers och tittade på mig med ledsna ögon och låt bytet kom för andra gången.

Ice Ice Baby Vanilla
Ice Ice Baby Vanilla
Ice Ice Baby Vanilla

Jag dansade och hörde honom skratta och sedan kom sista refrängen som var tillägnad lite åt honom.

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
There's nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there's only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart

Turnaround bright eyes

Sista meningen sjöng Liam så fint att jag trodde att han grät. Jag tittade mot honom och mimade Mår du bra? Han nickade och peka på mig som också följdes av en nickning.
- Dansa för oss Ryan!!, skrek publiken.
Jag skrattade och vissade till Dj:n uppe på scenen av starta något. Mycket riktigt kom en riktig dans låt och jag började dansa snart böt han låt till All About Us med He Is We. Kan du sjunga den? viskade Liam och jag nickade. Bra jag med sjung med nu viskade han och tittade på mig. våra mickar hade blivit headsets som vi nu sjöng i.

Han tog min hand och ledde mig till scenen och drog med mig in i en vals. Jag log och sjöng. Han mimade om jag kunde dansa fokuserad på låten som jag var skakade jag omärktbart på huvudet. pardans var det enda jag inte kunde. Jag hade inga skor eller strumpor på scxen golvet så när Liam lyfte upp mig på hans fötter så kändes hans skor varmare än golvet. Snart kom andra dansare upp på scen och dansade runt oss alla i vals. Harry och Louis dansade men jag fick inte skratta så jag fokuserade på Liams ansikte och hur vi dansade och hur vi båda sjöng. Det kändes underbart och såfort han lyfte på fötterna så kände det som att hoppa upp utan att kontrollera att marken inte försvann under en. jag tog ett hårdare tag om Liam som log större.
- Cause Lovers dance when they feeling inlove, sjöng vi båda och jag slappnade av och lät honom ta över min kropp helt och hållet.
Jag litade på honom och nu var det upp till bevis för oss båda att vi verkligen var ämnade för varandra. Han lyfte ner mig från sina fötter och snurrade runt mig och in i famnen på Niall. Jag log och dansade när jag kunde titta såg jag Liam dansa med Harry. Vi båda sjöng och nu var det slut delen.
- Do you hear that love,
they're playing our song,
Vi sjöng varannan och när jag tittade in i Nialls ögon log han stort.
- Do you think we're ready,
oh I'm really feeling it
, Liam höjde rösten och när jag tittade på honom stod han coh dansade med en av tjejerna.
- Do you hear that love,
Do you hear that love
Do you hear that love,
they're playing our song
- Do you think we're ready,
oh I'm really feeling it
- Do you hear that love,
-Do you hear that love
Do you hear that love,
they're playing our song
- Do you think we're ready,
oh I'm really feeling it
- Do you hear that love,
Do you hear that love

lovers dance when they're feeling in love
Spotlight shine, its all about us
its all
And every heart in the room will melt
This is a feeling I've never felt
but its all about us

Cause lovers dance when they're feeling in love
Spotlight shine, its all about us
its all about us
And every heart in the room will melt
This is a feeling I've never felt
but its all, all about us

När vi sjöng Lovers dance så snurrade Niall över mig till Liam igen som skickade bakgrunds dansaren till Harry. Jag log och tittade in i Liams varma ögon och när vi sjöng sista så stannade ljuset runt oss och det var bara vi som syntes på den nu mörka scenen. Han log stort och jag kramade hårt om honom.
- Jag har saknat dig men jag är inte redo att förlåta riktigt än, viskade jag till honom. Ingen hörde oss eftersom vi höll undan head setet.
- Jag kommer alltid vänta på dig, sa han och pussade mig på kinden.


Postat av: Sara

gullig lyrics ^^

Date:2012-01-13 / Time:21:37:26
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: