For Sickness Kapitel 40

Jag la undan brevet och slängde resten av reklambladen. Jag slog på tv:n och åt på en macka och sedan somnade jag när jag ätit upp.

Jag vaknade upp stel och frusen men jag brydde mig inte. Jag sträckte på mig och kände hur jag genast blev lite varmare, jag gick in i mitt rum och tog på mig det första jag såg. Jag kammade igenom mitt hår och sminkade mig lite lätt och sedan så visste jag inte vad jag skulle göra. min hjärna hade brist på idéer. Jag slog upp en bok som jag hittat i min garderob. Sista Andetaget hette den och var lite små spänande fast det inte hände så mycket i kapitel 1. Jag blev trött av att läsa så på kapitel tio stängde jag boken och satte på mobilen för första gången på fyra dagar. Jag har aldrig varit riktigt mobilberoende så jag hade klarat mig utmärkt. det första som kom upp var 45 missade samtal alla från okänd. sedan hade jag fått jätte många sms. Dom mesta var från One Direction killarna som jag lyckats undvika ett tag nu och några var från Justin. Jag raderade alla utan att titta och sedan rensade jag bilder från mobilen. Jag skrev ut dom jag inte ville ha och stoppade dom i ett av mina fotoalbum. Jag tog nåt för att äta och titta på klockan.  klockan var tre och jag ville göra något. Det plingade på dörren som en önskan blivit uppfylld. jag öppnade och in kom Harry, Louis, Zayn och Niall. Alla log och kramade om mig en efter en. När jag sa att det blev mat så skrek alla till och rusade in i köket förutom Zayn som lugnt gick efter.
Harry stod vid spisen.
- Tjugo dollar om du kan flippa pannkakan i luften, sa jag och log.
- femtio om du kan och inte jag, sa Harry och blinkade.
- taget, sa jag och tog en annan stekpanna.
- på tre... ett...två... tre!, skrek Louis.
Jag flippade och fångade pannkakan och Harry försökte men fångade halva i stekpannan och resten fick golvet smaka. jag log.
- 35 dollar till mig för det där var halvt, sa jag och log stort när Harry uppgivet gav mig pengarna.


- NEJ GÅ INTE IN DÄR!!, skrek Niall när vi tittade på film.
Zayn och Louis brast i skratt eftersom det var en barnfilm jag hittat. jag var inte mycket för film eftersom jag nästan aldrig var i huset men den här hittade jag och huvud perosnen Jill skulle hämta sin nalle och Niall skrek eftersom han visste att Jill skulle bli tagen av sin pappa. Harry hade lagt armen runt mina axlar och jag lutade huvudet mot hans axel. Jag var riktigt sömnigt eftersom vi haft filmmarathon. Niall hade haft med sig några rysare och Harry hade tagit med sig en kärleks film, Zayn hade tagit med sig en om krig och Louis två komidier. klockan var exakt tolv när jag tittade på klockan. Jag rös. Jag trodde inte på spöken men när klockan var exakt tolv och ett på natten fick jag rysningar. Harrys grepp om mig hårdnade som han kände min skräck och sedan när det gått en minut var vi tillbaka till att bara njuta av varandras närvaro. Jag gillade inte Harry på det sättet vi var kompisar. jag undrar bara hur Harry känner. Jag flyttade mig närmare honom och atomatiskt flyttade sig Louis närmare mig och Niall flyttade efter och Zayn efter Niall. Louis satt precis bredvid mig och lutade sig mot mig och Niall lutade sig på Louis och Zayn satt med armbågen på Nialls axel. Jag kände mig lite mosad men det såg jätte gulligt ut. tur för mig att jag hade min kamera på tv:n. jag tog ett kort med fjärrkontrolen i min ficka och bilden blev perfekt hade utan blixt så dom fattade ingenting.
- Zayn kan vi byta!, skrek jag efter ett tag.
- Haha nej jag vill inte sitta mellan Harry och Louis!, skrek han tillbaka.
- Mina öron, klagade Niall.
- Ohh Harry vad sexigt du ler, sa Louis och hoppade på honom utan att bry sig om att jag hamnade under honom.
- Öhh ursäkta mig men jag tror jag ligger på fel ställe, sa jag när jag hade Louis gren rätt i ansiktet på mig.
Niall började dö skratta och Louis flyttade på sig helt röd om kinderna. Jag tog ett till foto och skrattade så mycket att jag ramlade ur soffan. Harry försökte hjälpa mig upp men Louis var tvungen att ta tag i Harrys skärp och släppa så han ramlade över mig. Jag stönade till när jag fick hans armbåge i magen.Jag hörde ett stort OHHH i bakgrunden. Jag fotade igen och log stort mot Harry. Mår du bra? mimade han mot mig. Ja du då? Han log och nickade. Det sög till i magen när jag kände ännu en person lägga sig på Harry och jag var tvungen att skrika trekant så Louis började dö skratta. Harrys kinder blev ill röda. Ingen såg oss där vi låg mellan soffan och soffbordet och med Louis över oss. Jag tog tag om hans heta kinder och kysste honom lätt på munnen. Jag hörde min mobil ringa.
- zayn kan du svara och sätta på högtalare?, frågade jag med Harry och Louis fortfarande över mig.
- Ryan älskling du måste sjunga på min konsert imorgon, sa Sel.
- Hej Selena! skrek Louis, Niall och Zayn till henne men hon skrattade bara.
- Kom och hämta mig imorgon så diskuterar vi i bilen, ett stort ohh hörde från Louis.
- Du ska sjunga, Sa Niall lite frånvarande.
- Aja ses älskling trevligt att höra från er killar, sa hon och gjorde ett puss ljud.


När vi alla satt i Soffan igen satt Harry och Louis i mitten i famnen på varandra. Niall satt på Zayn och Jag satte och tittade på dom. Jag visste väl att det fanns bromance men är dom ihop med alla.
- Hörni Bromancen kan ta slut nu, sa jag på skämt.
Louis reagerade direkt genom att lägga Harry på soffan och hoppade på honom och började hångla med honom. på låssas såklart. Zayn tittade skrämd på Niall som skrattade. Sedan tittade båda på mig. Mitt leende försvann när båda hoppade på mig och böjrade kyssa min hals Niall tog höger sida och Zayn vänster.


Klockan var tre på kvällen och killarna hade verkligen lugnat ner sig mest för dom var trötta. Vi stod vid dörren coh små pratade.
- Jag fattar varför Liam gjorde som han gjorde du borde inte bli arg, sa Zayn.
- Varför skulle jag inte bli arg, sa jag surt och tittade bort.
- Kom vi går vi kommer snart tillbaka, sa Niall och log innan han kramade om mig.
Harry kramade mig längst och pussade mig på kinden innan dom försvann. Jag hoppade i säng coh undrade varför jag kysst Harry. Mitt liv är en enda röra just nu!

Postat av: Sara

spännande ;D

Date:2012-01-12 / Time:21:03:10
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: