Ett år innan jag dör del. 34

Louis greppade snabbt min hand och vi började springa och inte försen vi båda hade håll och var skyddade av några träd stannade vi. vi var andfådda och tvungna att stå nära varandra. jag kände hans andetag mot min hals. Louis lutade sig emot mig och gjorde något jag aldrig skulle tro, han strök bort en hårslinga som låg fast klistrad i min panna. hans hand åkte in bakom min nacke och sedan pressades våra läppar ihop.


Harrys perspektiv
 
Kyssen var passionerad och jag ville ha mer när han tog sig ur mitt grepp om hans varma kropp.
- Hazza du vet att jag älskar dig med. Jag har velat höra dom där orden enda sedan första gången vi träffade varandra. jag fattar inte varför jag dejtade Eleanor när jag hade min dröm partner precis bredvid mig. jag trodde jag skulle förstöra allt om jag sa något men jag lovade att om Jenny överlevde skulle jag säga det. ser ut som du slog mig Styles, sa han och slog mig skämtsamt på armen.
Jag log stort och kände mig som en fånig fjorton årig flicka. jag kysste honom igen och kände hur hans händer drogs genom mitt hår och hur han lätt skrattade mot mina läppar.
 
Louis perspektiv
 
det kändes så skönt att äntligen sagt det till honom och att han kände likadant tillbaka. vi behövde inte berätta för någon, vi skulle kunna hålla det hemligt för hela världen förutom våra närmaste vänner och familj. Jag skulle inget annat än att stanna med Harry för evigt. Han var min och jag skrattade av lycka. 
hans händer åkte ner för min rygg och stannade på korsryggen för att trycka mig närmare honom. jag kunde inte stoppa honom, bara känslan av hans kropp mot min var så härlig att jag trodde att detta bara var en dröm
- Harry, frågade jag till slut.
- mm, mumlade han och kysste mig igen.
- kan vi inte gå hem nu?, skrattade jag och kysste honom.
han nickade och försvann lite för snabbt men jag hann i kapp honom och tog hans hand i min. när vi hörde tjej skriken igen himlade jag med ögonen men innan vi hann med något strömmade en massa papparazzis fram.
Vi drog på oss våra luvor och agerade som vi brukade.
skämtade lite och svarade på några frågor och efter några minuter så kom Paul och hämtade oss eftersom Harry smsat honom. VI satt åter igen i den varma lägenheten. Vi satt nära varandra och Harry hade lagt istt huvud mot min axel. filmen vi hade satt på intresserade oss inte, jag fokuserade på Harry som lekte med mina fingrar och jag var säker på att han var lika fokuserad på mina rörelser. 
- Lads!, skrek Niall som kom in.
Harry drog upp sig lite och släppte min hand. vi log båda mot Niall och resten av gänget som kom. Jenny gick hand i hand med Danielle och små pratade medans Liam gick med Zayn och låsades fixa till hans hår. Niall gick direkt fram till oss och slog sig ner i soffan.
- Idag åker vi på turné! festa eller?, frågade han och nickade mot köket.
- ta vad du vill ha, sa jag och tittade på klockan. den var redan sex på morgonen och vi skulle åka om tre timmar. Harry och jag hade som tur redan packat men sömnen lurade bakom oss eftersom vi inte somnat. eller jo Harry ett tag men vaknade lika snabbt som jag rörde på mig.
- vad sa han då?, nästan Danielle. inget han bara skrattade, log Jenny till svar.
- Kom igen Liam ser mitt hår bra ut?, gnällde Zayn. För femte gången ja Zayn du ser bra ut, sa Liam trött.
- jag gillar svaret, log Zayn och blinkade mot honom.
- Eyy var är vodkan?, skrek Niall från köket. i skåpet bredvid kylskåpet!, skrek Harry tillbaka.
alla pratade praktiskt tagit i munnen på varandra.huvudvärken var inte långt borta men när Niall slängde en burk öl åt mig så drack jag snabbt. värmen kom tillbaka och huvudvärken verkade mera avlägsen. 
 
Zayns perspektiv
 
ju mer vi drack desto mindre brydde vi oss om vad vi gjorde. Harry och Louis låg och hånglade i soffan, Jenny och Danielle hade följt med Niall ut på balkongen och satt och skrattade i morgon luften. Liam drack inte så han höll mig sällskap. jag låg själv och skrattade på golvet åt hur han såg så seriös ut. aldrig någonsin såg han så seriös ut som han gjorde nu kanske för att klockan var åtta och det bara var en timme kvar tills vi skulle åka.
Harry drog snart in Louis på sitt rum, då satte jag mig spikrak upp och det var då Liam skrattade. jag vände mig lite surt mot honom och såg ut som en grinig barnunge.
- Här låt mig hjälpa dig, sa Liam.
Han föll på knä framför mig och drog handen genom mitt hår, han fluffade upp det och lockade till det med pekfingret så att det såg likadant ut som det gjorde för två timmar sedan. 
- Så lika snygg som vanligt, log han och skulle preis resa sig upp när jag tog tag i hans hand.
- vänta.
viskade jag och kunde knappt andas. vad hade flugit i mig? jag rättade till hans lugg innan min hand åkte ner och vilade på hans kind innan den åkte bakom hans nacke och jag kysste honom snabbt. kyssen var spontan men jag kände hur han kysste mig tillbaka och ett leende kom på mina läppar.
- killar vi åker snart!, skrek Niall.
vi bröt oss från kyssen och Liam hjälpte mig upp från golvet. ingen hade kommit på oss men det var tre sekunder ifrån att Niall, Jenny och Danielle skulle ha sett oss. räddade av att Niall var tvungen att kommentera allting. vad hade flugit i mig. jag gillade väl inte Liam på det sättet, det måste ha varit spriten intalade jag migsjälv.

Postat av: Ninjapower

aww

Date:2012-07-09 / Time:00:45:43
Hemsida: http://ninjapower.devote.se
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: