Ett år innan jag dör del. 35

- killar vi åker snart!, skrek Niall.
vi bröt oss från kyssen och Liam hjälpte mig upp från golvet. ingen hade kommit på oss men det var tre sekunder ifrån att Niall, Jenny och Danielle skulle ha sett oss. räddade av att Niall var tvungen att kommentera allting. vad hade flugit i mig. jag gillade väl inte Liam på det sättet, det måste ha varit spriten intalade jag migsjälv

 
Jenny perspektiv
 
Nu satt vi på bussen och jag var fortfarande påverkad av alkoholen, det var vi alla. Harry och Louis satt och hånglade på Harrys säng, Zayn deppade, Liam satt med Danielle och lekte med henne fingrar eftersom hon knappt druckit något alls och han var helt nykter. Jag själv kände ruset i huvudet och hur min kropp var lika lätt som en solfjäder. Niall låg ner på golvet och andades tungt, jag skulle tro att han sov om han inte envisades med att röra på foten så att den hela tiden krockade med min fot.
- VI KAN KÖRA SANNING OCH KONSEKVENS!, skrek Niall plöstligt till.
- JA!, skrek Zayn som fort sprang och kom tillbaka med Harry och Louis.
Liam hämtade en flaska och gav den till Niall som började snurra.
 
- Så Zayn sanning eller konka, frågade Niall och blinkade mot Zayn som satt mitt emot honom.
- konsekvens, sa han och verkade cool.
- kyss Liam i femton sekunder minst, sa Niall och verkade super lycklig över sin idé.
Danielle såg plågad ut men ryckte på axlarna. Liam gick över till Zayn och jag såg något glimta till i Zayns öga. jag ville inte säga för mycket men det såg ut som om kyssen faktiskt betydde något för honom. femton sekunder senare satt Liam på sin vanliga plats och det var Zayns tur att snurra. såklart hamnade den på Harry.
- Sanning, sa Harry kanske lite för snabbt.
- visst... är du i något förhållande, frågade Zayn.
- japp, sa Harry snabbt och tittade på Louis innan han snurrade.
flaskan hamnade på Louis som sa konsekvens jag tror att han var lite uttråkad på spelet eftersom han hela tiden tittade på Harry. det måste vara något med dom utöver alkoholen menar jag.
- okej stanna bussen, spring ut och skrik att du älskar mig innan du springer runt busssenoch ber dom köra vidare, log Harry.
Louis försvann och några sekunder senare så stannade bussen med ett ryck, vi hörde dörrarna öppnas och någon som sprang innan vi sprang efter mot dörren. vi hann precis se Louis ställa sig lite längr ebor toch skrika att han älskade Harry innan han sprang runt bussen. han kom tillbaka andfådd och vi gick tillbaka till det lilla rummet och bussen åkte vidare. snart satte sig Louis ner och snurrade flaskan. 
- Niall sanning eller konsekvens?
- sanning...
- tänker du någonsin fria till Jenny?, frågade Louis uppgivet.
- såklart kommer jag göra det, log Niall och blinkade mot mig.
han gick fram till mig helt enkelt hjälpte mig upp från golvet kysste mig passionerat och sedan frågade han enkelt vill du gifta dig med mig?
- jag skulle gärna se dig med mitt efternamn.
- Alltid och förevigt Ja, log jag och kysste honom.
leken fortsattte med att Danielle tog sanning, Louis fick konsekvens igen och till slut stannade flaksan på mig.
- konsekvens, sa jag snabbt för att inte ångra mig.
- kyss Danielle, sa Louis med ett skratt.
jag himlade med ögonen och kysste henne.
alla killar gav ifrån sig ett ohh och sedan var det min tur att snurra. den stannade mitt emellan Harry och Zayn.
- Äsch vad säger du vi tar den tillsammans, sa Harry och puttade till Zayn lite som nickade.
- berätta en hemlighet.
- Jag och Louis är i ett förhållande nu, sa Harry snabbt och tittaed från Louis till mig och sedan ner i golvet.
- Jag tror jag börjar få känslor för Liam, mumlade Zayn fram.
 
Harrys perspektiv
 
zayn och jag stod utanför bussen. Zayn hade bett dom satnna igen och försvunnit ut med gråten i halsen. Liam pratade med Danielle och Louis försökte lugna ner resten av gruppen. Jag visste hur Zayn måste känna sig så det var lika bra att jag pratade med honom. 
- Zayn?!, skrek jag efter honom.
jag hittade honom längre bort på vägen, det tog tio minuter att gå och när jag kom fram stod han och rökte. han rensade tankarna och ville bli lämnad ifred men det till lät jag honom inte att göra.
- Zayn snälla lyssna, sa jag.
han tittade på mig och tog ett djupt bloss. 
- hur känner du för Liam?, frågade jag och satte mig ner mot en sten.
- vet inte. jag är så förvirrad hemma hade vi kysst varandra och han kysste mig tillbaka men jag vet inte, jag menar jag gillar ju tjejer men det är något speciellt med honom. som en dålig känsla i magen fast den är helt underbar om man bara kunde acceptera det.
- så kände jag för Louis i början. Du behöver inte bli ihop med honom eller något men jag tycker du ska prata med honom.
- our conversation has run dry, that's what's going on nothing's fine I'm torn, mumlade Zayn.
 
There's nothing left, I used to cry
My conversation has run dry
That's what's going on
Nothing's fine
I'm torn
I'm all out of faith
This is how I feel
I'm cold and I am shamed
Lying naked on the floor
Illusion never changed
Into something real
I'm wide awake and I can see
The perfect sky is torn
You're a little late
I'm already torn
 
sjöng vi båda och kramade om varandra.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: