Ett år innan jag dör del. 23

- Jenny är du lycklig med dom?, frågade han.

- Ja väldigt faktiskt. så du behöver inte ta fram din hammare eller vad var det du skämtade om innan du åkte?

- yxa faktiskt, log han stort.

- Jag älskar Niall och jag älskar dom andra också som mina bröder. Men Niall är verkligen den perfekta pojkvännen. Du behöver inte skydda mig mot dom, du kan hjälpa dom skydda mig från världen om du vill, log jag innan jag somnade tungt.


 



Jag vaknade upp och märkte att Mark inte låg bredvid mig längre. jag oroade mig inte för honom även om magkänslan sa något annat. Pappa satt i fängelse och mamma hade säkert flygit till mormor och morfar eller något sånt. det var bara Mark och jag. jag log vid tanken. Jag loggade in på datorn som fortfarande låg under sängen. Visst killarna och Danielle hade tagit med mina saker men det mesta som var värdefullt för mig låg under sängen där ingen hade tagit något. Datorn var lite seg i början men efter ett tag startade den med ett högt pang! 
Jag gick in på Twitter och såg att killarna, Danielle och Eleanor hade börjat att följa mig. jag följde dom tillbaka och sedan gick jag in på min sida och skrev
@MarkBaby has come back home I'm so happy! Welcome home big brother
sedan gick jag och kollade runt på några andra eftersom jätte många hade börjat att följa mig. mest för dom visste att Niall och jag nu var tillsammans. Han hade gått ut med för någon dag sedan fast jag var säker på att dom flesta redan visste. Några skrev riktigt elaka saker och jag såg ungefär tio stycken som hade hatsidor om bara mig. 
Hora, bitch, fame whore, skaffa dig ett liv, du förtjänar inte honom, gå och dö, han är min gå och häng dig.
Jag kände tårarna även om jag inte kom ihåg att jag börjat gråta. 

Nialls perspektiv

Jag tänkte åka till Jenny och överraska henne. efter konserten igår hade vi haft en snabb intervju och såklart kom samma fråga som vanligt om vi var singlar, Louis, Liam och jag räckte inte upp handen och såklart blev jag bombad med frågor. Jag skrattade och berättade lite om Jenny. jag hade gjort det en gång förut men det var på radio och inte så populärt heller men nu var et tv och jag var säker på att Jenny visste om det nu. jag gick in och såg Mark göra frukost.
- Hej Mark är hon där uppe eller?, frågade jag vänligt.
- Ja hon sover tror jag men väck henne du, log han tillbaka. Och du Niall.. tack för att du gör min lilla syster lycklig. för att vara ärlig har hon inte varit så här glad på år.
- Hon gör mig lycklig också.
Jag hoppade snabbt upp för trappan men när jag skulle öppna hennes dörr så hörde jag snyftningar och någon som grät. Jag öppnade dörren och såg Jenny sitta med en gammal laptop i knät. Jag skyndade mig fram och läste det hon läst. Hat från tjejer som älskade mitt band. Jag mådde nästan illa.
- Jenny....
- Nej Niall vi visste att det skulle bli så här jag vill inte prata om det, sa hon snabbt.
- Du, jag och killarna åke rpå semester okej?, sa jag och tittade på henne. det skulle inte ta bort hatet men det skulle ta bort tankarna på det.
- Okej vart?, snyftade hon fram och kramade om mig.
- Hawaii, log jag.

Danielles perspektiv

Jag tittade in på twitter när jag vaknade. Liam sov bakom mig och jag var lycklig över att han var här hos mig. Jag tittade och såg det vanliga hatet mot mig men brydde mig inte så mycket. dom hade hållit på så länge att man inte ens kände något förutom ett litet stick som jämnt gick över när jag såg på pojken jag älskade. 
@JennyH34 your whore get away from Niall!
jag chokades nästan över vad det stod. Jag väckte Liam med en snabb sprak på benet men det tog någon extra minut för honom att vakna. jag visade honom en hel sida med bara hat mot Jenny. Hur kunde dom? Hon var som min lilla syster inte kunde dom göra så mot henne.
Hey If two people are happy together, you leave them the fuck alone!
tweetade jag snabbt, inte direkt riktagt mot Jenny och Niall utan mot Eleanor och Louis och mig och Liam också. det här med Directioners som hatade flickvännerna hade gått för långt!

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: