GBU Kapitel. 32 London

- Ska vi sova eller?, frågade han.

För att vara ärlig var jag fortfarande jätte rädd efter skräckfilmen så jag tackade inte nej till sällskapet. jag la mig inerst och Louis la armarna runt mig. jag kände mig trygg och innan jag somnade pussade han mig på tinningen.
Justins perspektiv

Jag var trött när planet landade och min hjärna var inte helt säker på om jag hade förlåtit henne. mitt hjärta baknade hårt och skrek ja medans hjärnan gick trögt och tankarna var otydliga. Scooter kom bakom mig och började prata om att jag skulle på intervju direkt eftersom han hade pratat med något radiopogram. jag nickade fast jag hängde knappt med i vad han sa. När vi kom till radiostationen stod det redan tusen tjejer och väntade på mig. Jag log mot alla och gjorde autografer och fotade lite innan jag gick in. Där välkomandes jag av Mario.
- Bieber är hos oss!, skrek han i micken.
jag skrattade lite och log större.
- Så Bieber ska du hjälpa oss med att reda ut problemen med tjejen?
- Helst inte jag vill hålla det privat.
- Ahh så inget prat och the lucky lady?
- tyvärr inte idag, blinkade jag mot honom så han skrattade högre.
intervjun gick bra och det var samma frågor som vanligt. hur länge ska du stanna? hur mår du? när kommer första konserten? finns det någon tjej? hur går det med turnén? och mycket mer. jag svarade ärligt och log och skrattade med Mario och när jag äntligen kom ut i luften igen åkte vi dirket till hotellet. Mitt rum var inte precis stort. bara till ärkligt stort för en dubbelsäng, en tv, en soffa och sedan hade jag en stor balkong. Jag öppnade glasdörrarna till balkongen och tittade ut över Spaninen. Jag hade varit här förut men det var något som kändes anorlunda. jag log och drog in luften innan jag började små sjunga.



Nialls perspektiv

Alison låg och sov fortfarande och det gjorde alla andra i huset också. Jag satt vaken och kunde inte tänka klart. Alison hade varit så nära mig och jag hade känt fjärilar i magen. höll jag på att få tillbaka känslorna som jag lyckats glömma? jag vill inte förstöra för henne eftersom hon är min bästavän. Jag tittade på klockan. tre på natten. Jag suckade. Jag slog upp mobilen och funderade på att ringa min bror eller min mamma. Nej jag slog igen mobilen igen och tittade framför mig i det mörka rummet. jag började nyna på någon låt. jag visste inte vad den hette utan jag bara nynade vidare och lät mörkret sluka mig tills jag somnade.

När jag vaknade var klockan tio och jag gjorde snabbt iordning mig. Vi skulle ha photoshoot och sedan intervju. Jag var några minuter före alla andra men när vi skulle lämna Alison hög det till i magen.
- Kan inte du följa med?, frågade jag.
- Om jag får, sa han prövande.
Vi nickade allihopa och sedan hoppade hon in i bilen efter oss. Vi kom till den stora byggnaden i London och vi ställde oss för gruppbild. Alison satt själv och pratade med våran sminkös. Jag skrattade lite när hon log och *click* så var bilden tagen. Och så fortsatte det. när vi var klara med fotona så gick vi till intervjun. Alison stod och trängdes mellan oss och alla fansen men hon verkad einte bry sig när någon skrek något elakt. jag tittade anklagande på tjejerna som skrek och dom tystnade direkt med rodnaden över hela ansiktet. Såklart kom jag med några meningar och smarta ord och sedan brast hela lokalen ut i skratt. Jag tittade oförstående på dom tills vi kom ut.
- Idag har varit en jobbig vecka för oss, skrattade Liam och kramade om mig.
- förlåt då.
- rerun du sa det efter x-factor också, log Alison.
- Jag visste att du stlkade oss på nätet, skrattade Zayn.
Alison lipade och skrattade igen.


Justins perspektiv

Jag somnade snabbt när jag la mig i sängen och jag kunde inte slita tankarna från London. kommer hon fortfarande komma eller skulle jag bli själv. Just nu visste jga inte om jag brydde mig. Jag älskade henne men kunde jag lita på henne? jag visste ju att hon hade något med One Direction att göra som var mer än vänner. varför litade jag inte på den känslan. Jag vaknade nästa dag och första tanken var: Jag kanske borde vara ensam? Jag släppte tanken och såg att jag fått sms från Selena som sa att hon skulle till spanien idag. Jag svarade att jag kunde hämta henne på flygplatsen. Hon svarade med ett okej och sedan en tid. Jag rusade mig att göra mig i ordning och sedan skjutsade Kenny mig.



    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: