maybe gonna take some time now

det kommer inte komma något kapitel här på länge. jag har inga idéer kvar förutom en och den ska inte hända på ett tag och om den skulle det skulle det bara förstöra allt. så jag tänker ta en paus. ni får ursäkta kära läsare och jag är jätte glad att ni stannade när jag var borta eftersom jag var sjuk. men det kanske kommer något små kapitel medans jag är i skolan men annars kommer det inte komma något. jag har verkligen slut på idéer men om ni har några som ni skulle vilja att jag skulle ta med i novellen skriv en kommentar och jag ska se om jag kan få in den :) men annars kommer pausen bli ganska lång förutom små kapitel och jag kanske rent av börjar lägga upp tumblr bilder här iställer för kapitel. kommentera gärna vad ni tycker om det. men annars så ses vi när vi ses
lyff you <3

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: