GBU Kapitel 40. Your princess has not gone underground

- Hur kan du inte vara trött?, skrattade jag.

- Vissa säger ju att jag är vampyr du vet, sa hon flörtigt.

Jag slog henne med en kudde och sedan blev det ett vilt kuddkrig som slutade med att jag vann och priset var att jag fick kittla henne tills hon satt och skrek av skratt. Jag kysste henne passionerat och sedan somnade vi båda tungt i varandras famn.


 

Liams perspektiv

 

När jag kom in genom dörren till studion såg jag en röd hårig flicka sitta och skratta. Hon hade stora ögon som hon hade svart smink runt. Hon såg bister ut till och med när hon skrattade och det var något med henne som fick mig att rysa. Hon sa något och tittade bakom sig. Jag följde hennes blick och såg Niall sitta och nicka. Så det där var Rebecca? Jag hade mer tänkt mig en ganska normalare tjej utan smink och med ett stort leende fast klistrat i ansiktet. Niall i sin tur tittade mot andra sidan rummet där Harry satt med en blond kort tjej i knät. Hon hade fräknar och var precis den normala tjejen utan smink som jag trott Rebecca var. Alltså var den blonda osminkade flickan Dianne. För att vara ärlig trodde jag mer att Rebecca var Harrys typ och Diannes var Nialls typ. Jag stängde dörren bakom mig och skratten tystnade i rummet.

- Liam möt Rebecca och Dianne, sa Niall och slog ut handen mot tjejerna.

- Kalla mig Becca, log Rebecca mot mig.

- Trevligt att träffas, log jag mot dom båda.

Jag märkte Diannes rodnad och hur hörde hur Harry retade henne. Jag sjönk ner på min vanliga stol framför mixbordet och väntade på att Louis och Zayn skulle komma. Skulle dom gilla tjejerna eller skulle dom nobba dom? Jag gillade dom väl, tror jag?

 

Zayns perspektiv

 

Hanna log mot mig efter en liten stund av tystnad. Jag tittade på klockan. Det var fem minuter tills jag skulle vara i studion men jag ville inte att Hanna skulle gå hem.

- Vill du följa med till studion?, frågade jag.

- Nej jag vill inte störa dig eller er när ni jobbar, sa hon och jag såg hur gärna hon ville följa med i hennes ögon.

- Jo följ med jag slår vad om att Harry och Niall har sina tjejer där.

- Aha andra tjejer, flörtade hon med mig.

Jag tog hennes hand och drog med henne mot studion. När vi kom möttes vi av ett irriterande skratt som inte tillhörde Niall. Jag såg två tjejer och jag gillade genast den blonda som satt i Harrys knä då hon var mer tystlåten och jag antog då att den irriterande tjejen var Rebecca. Hanna kom fram bakom mig och Liam kom genast fram och hälsade på henne igen. Hanna höll sig sedan med mig och Liam medans vi lät dom andra vara med sina tjejer. Louis kom precis när vi började och medans vi spelade in den nya verisionen av More Than This satt tjejerna och pratade. Jag såg direkt att Hanna inte riktigt pratade med dom. Jag tyckte synd om henne nu när jag visste varför hon knappt pratade. Jag fångade hennes blick och visade att hon skulle le och hon besvarade genom att lipa mot mig. Jag skrattade tyst.

 

Justins perspektiv

 

det var en halvtimme tills vi mellan landade i London. Alison var jätte glad att komma hem för bara en timme. Vi skulle hänga på flygplatsen så vi inte missade planet till New York. Jag märkte på henne att hon hade hem längtan. Jag drog upp mobilen

Niall kom ner till flygplatsen vi ska mellan landa och jag tror nog Alison skulle gilla om du överraskade henne med att stå utan för gaten /Justin

Jag kommer direkt /Niall

Jag log innan jag svarade att det var en halvtimme tills vi landade. Jag erbjöd Alison en av mina hörlurar och sedan räckte jag över min mobil så hon fick välja låt. Hon blev super glad och letade länge och väl tills hon hittade våran cover på Just A Kiss den skulle komma ut i morgon så såklart la hon och jag ut en sneak peek på twitter. Den där halvtimmen var mer som fem minuter och när vi äntligen kom ut ur planet var Alison först att sträcka på sig. Det såg ut som hon värmde upp för att springa ett maraton vilket var riktigt gulligt.

Jag såg Niall springa igenom havet av tjejer som kom för att få autograf eller bild med honom. När han äntligen kom fram hoppade han på Alison som skrattade och kramade tillbaka.

- Bug det känns som år sen!

- Nialler det var knappt fyra dagar sen. Men jga är också glad att se dig, sa Al och kramade om honom igen.

- Jag går med Kenny ta hand om henne nu, sa jag och pekade på Niall som nickade. Jag gav Alison en snabb kyss och följde sedan efter Kenny.

 

Alisons perspektiv

 

Niall och jag satte oss i gaten till U.S.A. Vakterna höll alla fans borta och vi satt och pratade. Jag skrattade när han pratade om Zayn och Liams bråk. Dom bråkade aldrig så det var faktiskt lite komiskt att dom började göra det nu.

- Så hur går det med Becca?, frågade jag.

- Killarna verkar inte gilla henne, sa Niall och visade mig ett foto.

- Jag förstår varför hon ser inte ens snäll ut. Hon skrattar säkert hemskt också och dom där ögonen. Usch jag får rysningar, sa jag och rös lite på skoj.

- Så sa Zayn och Liam också.

- Äsch men Niall om du gillar henne så går det nog och annars så hittar du nog din prinsessa snart det är inte precis som hon har gått under jorden. Hon kommer snart för vem kan motstå din irländska charm. Vilken tjej som helst vill ju ha en matälskare och du är hur gullig som helst. Lita på mig hon har inte gått under jord.

Muntrade jag upp honom. Han nickade och kramade om mig. Sedan pratade vi om Irland. Jag saknar mitt hemland något enormt och Mullingar gud jag trodde inte att jag kunde sakna en stad så mycket. Jag var bara glad att jag och Niall skulle åka dit över jul. Julen var bäst i Irland även om den var bra i Canada kändes det som det fattades något det skulle det detta år med göra eftersom mamma inte var där. Nu när Louis och Zayn var mina förmyndare så skulle dom också saknas. Den enda tanken som höll upp mig var att vi alla skulle vara samlade under nyår. Det var riktigt snart.

- Hur mår Hanna?, frågade jag och la huvudet på snedden.

- Hon mår super Zayn tog med henne till studion idag.

- Åhh om dom blir ihop så kommer jag dö. Dom passar perfekt och Hanna är så gullig och vacker. Om Zayn blir kär i henne tänker jag tvinga dom att gå ut vare sig Hanna vill eller inte, skrattade jag.

Niall suckade och skakade på huvudet innan han skrattade med mig. Det var jag. Alison the match maker. Jag hade parat ihop Niall med jätte många tjejer som inte fattade hur underbar han var. Nu skulle jag få ett nytt par. Klockan gick snabbt och snart satt Justin med oss och sen sa vi hej då och Niall gick tillbaka till One Direction och jag gick mot planet som skulle ta mig till Amerika. såklart hade jag gjort ett snabbt byte av kläder med Niall som rådgivare. nu hade jag på mig ett par slitna jeans, svarta högklackade skor, en slapp t-shirt som hade u.s.a's flagga på och sedan lite accessoarer.


Postat av: Mai

Detta var bra men gillade Zyans bäst :p

Date:2012-03-18 / Time:11:59:07
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: