GBU Kapitel 41. All The Way Here?

Alison the match maker. Jag hade parat ihop Niall med jätte många tjejer som inte fattade hur underbar han var. Nu skulle jag få ett nytt par. Klockan gick snabbt och snart satt Justin med oss och sen sa vi hej då och Niall gick tillbaka till One Direction och jag gick mot planet som skulle ta mig till Amerika. såklart hade jag gjort ett snabbt byte av kläder med Niall som rådgivare. nu hade jag på mig ett par slitna jeans, svarta högklackade skor, en slapp t-shirt som hade u.s.a's flagga på och sedan lite accessoarer.

 

Hannas perspektiv

 

Zayn log mot mig när jag stod bredvid honom och Liam i det lilla rummet som var fullt med folk med kameror och reportrar. Jag rös eftersom jag hade att vara omringad av människor. Zayn höll min hand i ett fast grepp och lutade sig ner och viskade att jag var lika vacker som alltid det fick mig att rodna och flera av folket i rummet tog bilder. Harry och Louis kom in följd av Niall. Alla log medans det blixtrade till i rummet från alla kameror. Jag log stort. Vi skulle fira något som jag glömt, jag var så dålig att komma ihåg saker.

- Är ni beredda?, frågade Harry och log stort.

Tårtan framför honom var med Englands flagga och den såg riktigt god ut. Den var gjord av glass så Harry var modig att få den i ansiktet eftersom glass är mycket hårdare än en vanlig tårta. Louis nickade mot honom och hade världens flin på läpparna. Han tog tag i Harrys nacke och sedan tryckte han ner Harrys ansikte i tårtan. Ett jubel spreds i rummet och många klappade händerna. Jag stod och stirrade och Zayn la skrattande en arm runt mig. När Harry kom upp igen hade han Englands flagga i ansiktet och skojade runt. efter åt när killarna skojat klart så ställde dom sig och fotade sig. Jag höll mig undan kamerorna och log mot dom. Dom såg riktigt larviga ut.

 

Alisons perspektiv

 

När vi landade möttes vi av tusen fans som stod och skrek Justins namn. Han skrattade och vinkade mot dom innan han skrev några autografer och kramade om några. Sakta men säkert kom vi igenom havet av fans och kom ut i New York luften. Justin skulle på intervju så Kenny tog mig till hotellet. Jag somnade snabbt över en kopp varmt te. När jag vaknade var klockan ganska sent. Jag kisade och såg att klockan var runt elva på kvällen. Justin var inte i hotell rummet men jag var så trött att jag knappt orkade bry mig även om oron låg i bakhuvudet. Jag drog upp mobilen från väskan som låg på golvet och såg att jag fått tre sms från Justin som sa att han skulle komma super sent och att han älskade mig. Jag tittade igenom youtube efter något att lyssna på innan jag letade nyheter på några Bieber bloggar innan jag gick vidare till One Direction bloggar. När jag sedan stängde av mobilen somnade jag om och drömde några konstiga drömmar innan jag slöts av total mörker.

 

Jag slog upp ögonen och gäspade stort. Jag reste mig upp från sängen och steg in i badrummet och duschade snabbt innan jag drog på mig ett par mörka jeans och en ljus tunika med ett halsband till. Jag kammade igenom håret som var helt rufsigt och sedan gick jag tillbaka till sovrummet. Jag tog rumsnyckeln och gick ner för frukost. Klockan var nio så jag kom precis innan frukosten stängde.

 

Jag sträckte på mig och gick ut i solljuset. Kenny följde med mig fast jag behövde inget beskydd. Jag var inte känd på det sättet och hatet hade lagt sig enormt mycket vilket var helt otroligt skönt. Jag skrattade åt Kennys skämt och tyvärr fick han följa med på min shopping runda i New York och mot slutet köpte vi glass och vi pratade och hade riktigt roligt. Snart ringde min mobil och jag såg att det var Zayn som ringde.

- Hallå Zayn, sa jag lite löjligt.

- Alison du vet inte vart Louis är?, frågade han snabbt.

- Hallå jag är i u.s.a hur kan jag veta vart den galningen är, sa jag och viftade med ena handen för att avfärda Kennys fråga.

- Jag bara undrade för efter vår lilla fest igår kväll har han varit försvunnen.

- Han drack väl lite för mycket och ligger däckad på något hotell, sa jag och hoppades att jag hade fel.

Jag kände hur någon klappade mig på axeln och både Kenny och jag reagerade. När jag vände mig om möttes jag av ett par leende ögon och rufsigt brunt hår.

- Zayn jag måste ringa tillbaka till dig, sa jag och la ner mobilen i min jeans ficka.

Louis Tomlinson stod framför mig med ett flin på läpparna och sin mobil i handen. Vad hade tagit åt honom att åka hela vägen hit?


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: