Chapter 37. Saying Goodbye (The End)

Jag satte mig ner mot trädet och andades in den svala luften. Det var fem år sedan jag senast satt vid Williams grav och såklart hade jag lagt en buket med röda tulpaner på graven.  Jag vilade handen på den svala stenen och följde bokstävernas konturer med pekfingret innan jag skrattade svagt.
Harry tittade på mig från andra sidan kyrkogården. Han var min skjuts just nu men jag ville inte att han skulle höra vad jag skulle säga till William. Det var mellan mig och min bror även om Harry brukar skämta om att jag är galen som pratar med en gravsten men det funkar för mig. Harry vinkade och jag vinkade tillbaka och tittade sedan ner på graven igen.
- Hej William det var ett tag sedan, log jag och torkade bort tårarna som redan föll.
jag smekte hans gravsten innan jag andades in ett tungt andetag.
- Jo det började egentligen med att Harry gjorde slut. Du vet alla gånger jag skärt mig, alla tårar och sånt. Det blev faktiskt värre när han försvann. Och jag skyllde hela tiden på mig själv eftersom jag älskade honom så otroligt mycket. Mila och Louis kunde vara sams hela tiden och dom har fått barn nu, lilla underbara Sam. Hon är underbar precis lika underbar som Yavnnie är. Kommer du ihåg henne det var hon vi fick efter att du försvann. Hon som läkte mig lite mer för varje dag. Yavnnie mår jätte bra och otroligt nog är hon ganska lik dig när du var sju, åtta år. I alla fall Harry förstörde mig riktigt ordentligt men sen kom Gale och såklart hade du rätt om honom men nu är Harry tillbaka, Zayn fri från cancer men ändå känns det hela tiden som jag missar något...
En vind svepte förbi och fick mitt hår att flyga runt mig. fortfarande lika svart som Williams.
- Det känns tomt utan dig William. Ibland tänker jag på att bar alägga mig ner bredvid dig.
Jag sjönk ner så jag låg precis på graven.
- Och bara sluta andas precis bredvid dig. Bara du och jag som gamla goda tider. Vi var tvillingar och varför lämnade du mig för?
Tårarna strömmade ner och jag hade svårt att andas.
- Jag saknar dig William och nu kommer vi inte ses på ett tag. Jag har ett liv som jag lever för dig. Jag är gift, har ett jobb, jag älskar Harry och jag ska fortsätta göra det jag älskar. Jag ska aldrig glömma dig. Hej då...
Jag pussade gravstenen och gick tillbaka till Harry, han stod lutad mot ett stängsel som var till bygnads platsen bredvid. Dom skulle göra en ny kyrka och Harry hade aldrig sett så snygg ut med en vanlig vit tröja, mörka jenas och hans armband som han jämnt bar.
Han kramade om mig och hjälpte mig in i bilen.
- Tillbaka till Holmes Chapel?, frågade han med ett leende och kramade om min hand.
- Japp tillbaka hem.
- Älskar dig Char alltid gjort och kommer alltid att göra!
- Älskar dig mer Hazza, sa jag och kysste honom.

Postat av: Sara

OMGOMGOMG!! Love it :'o

Date:2012-05-13 / Time:23:13:39
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: ~ L I N N ~

Härligt!

Jo den var bra hih :D

Har du gjort då?

Date:2012-05-14 / Time:14:12:25
Hemsida: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, jag skriver ett glee fanfiction kolla gärna in det! :)

Date:2012-08-20 / Time:15:58:53
Hemsida: http://Luminous.blo.gg
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: