Ett år innan jag dör del. 8

- Om du nu dör så tro mig. Niall gillar dig verkligen... jag får egentligen inte säga det här men Louis tvingade Niall hit för att träffa dig. Niall ville med Louis men han hade redan sett förälskelsen Niall har i dig. Jag ser det också nu och då med för den delen så jag erbjöd mig och Liam att följa med så det blev vi och Paul. Men jag kommer skydda dig vet du. Mot fansen och sånt... vi är systrar nu, sa hon och höll fram lillfingret.
Jag skrattade lite innan vi gjorde en pinky swear på att vara systrar och hjälpa varandra. Vi kramades igen innan vi gick ut till killarna och Lory som stod och väntade med några säkerhetsvakter.
Lory suckade upp givet precis som om det var jag som hela tiden tjatade och skrikit om döden på en offentlig plats. Niall och Liam såg mer upprörda ut och jag märkte att båda killarna inte gillade Lorys sällskap. Vakterna där emot såg högst uttråkade ut. inga fans kom springande, inga stod och trängde sig på dom och jobbet sög verkligen vilket som, antingen bli attackerad eller bara stå och se på. Jag la till på min lista att aldrig bli säkerhetsvakt.
När Niall såg mig komma ut sprang han mig till möttes och kramade om mig hårt medans han försiktigt pussade mig på halsen. Jag log och kramade honom tillbaka. Jag gillade honom verkligen otroligt mycket, ibland var jag rädd att vara kär i honom. Hur skulle jag kunna klara av att se honom lämna mig nästa hela tiden. När Niall släppte mig kysste han mig och började rodna men jag log och kysste honom tillbaka. Det kändes bra att någon brydde sig om mig. Liam var snart framme och kramade om mig också.
- Vad var det där som Lory snackade om?, frågade Niall oroat.
- Åhh inget det var ett privatskämt, sa Danielle som ställde sig vid Liams sida och pussade honom på kinden.
- Ja jag är ju super rolig, sa Lory och slog sina armar omkring sin kropp.
- super, mumlade Niall.
Lory lipade mot mig innan hon gick iväg och rätt in i sin brors armar. Skjutsen var tydligen tillbaka. jag visste inte vart Lark hade tagit vägen men nu stod han där och Lory var snabb att krama om honom så att hon visade sitt revir för andra tjejer vilket var konstigt. sen när brukade Tvillingar göra så?
På vägen hem åkte Lark och Lory själva och jag och Niall, Liam och Danielle började vår dubbeldejt.

 

Dubbeldejten gick super bra, vi började med bio och jag satt nästan i Nialls knä eftersom killarna tvingade oss se en skräckfilm. Efter åt så gick vi till en jätte fin restaurang och åt lite och jag och Niall delade efterrätten och fick hela tiden menande blickar från Danielle om att det gick bra för mig med honom. Jag hade berättat jag inte var så populär hos killar.

Nu stod vi utanför mitt hus, jag var rädd för att gå in ohc jga tror nog att dom andra tre märkte men jag ville inte förklara. Jag kände tårarna komma men pressade tillbaka dom men det ledde bara till huvudvärk som vägrade ge med sig. jag la handen på dörrhandtaget när jag hörde porslin gå sönder och hur mamma skrek åt pappa att dra åt helvete. Niall drog in mig i hans armar.
- Kom du får bo hos oss ikväll, sa han och pussade mig på kinden.
vi åkte iväg till deras lägenheter som tydligen var här i London. det var längre bort från mig men det kändes skönt med flera kilometer ifrån mig och min familj. jag la mig trött i Nialls säng och han var snabb efter migoch la en beskydande arm runt mig. jag vände mig om och kysste honom.
- Vet du, det kanske är tidigt att säga detta men jag tror jag börjar älska dig, mumlade jag mot hans läppar.
- och jag börjar älska dig, skrattade han.
jag la mitt huvud mot hans bröst och somnade till ljudet av hans hjärtslag.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: