svar :P

Alva om GBU Kapitel 6. Cry:
MER!!!

men en fråga, hur fixar man header på blogg.se ??

//Alva

Svar: Hej tack att du gillar den :D ska börja hända lite mer drama nu ;)
men jag vet inte så mycket om desginer och sånt på blogg utan jag frågar runt personer på bloggdesign.nu om någon kan göra åt mig eller ifall jag hittar någon gratis design som jag gillar där. jag är inte så tekniskt på bloggar fast jag har haft ganska länge men jag hoppas du hittar någon som kan göra åt dig annars kan du leta på bloggdesign.nu fast du måste skaffa konto men det är gratis :D

Postat av: Alva

Hej!

Asså, jag menar hur man byter/bestämmer header på blogg.se!!:p



//Alva

Date:2012-02-10 / Time:19:28:29
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: