Rock Me! Chapter 11

Jag hade aldrig insett hur utanför jag var jämfört med mina "bröder". Vi hade gått och ändrat våra namn så nu hetter jag verkligen Calliander men folk kallade mig fortfarande Calli eftersom det är min förkortning men Cher envisades med att kalla mig Cas. det enda jag tänker på då är den sexiga ängeln i Supernatural.
"Calli!" det var Flynn. "Jag vill bara säga förlåt för allt som har hänt i din familj, för att jag var borta och för att jag inte fanns där för dig"
"Det är okej" mumlade jag och tittade skamset ner i golvet.
"nej det är det inte" sa han och kysste mig hårt på läpparna.
sedan var jag ensam igen. det var som om en vind hade svept förbi mig men jag brydde mig inte precis. dagen efter var det söndag och jag hade åkt ut. De ville inte ha kvar mig eftersom jag inte arbetade för det längre men Flynn hade hjälpt mig skaffa en lägenhet i London. än så länge hade jag inget jobb men det skulle nog ändrats, plus mamma hade gjort så att jag kunde börja en skola i london som låg en timme bort från min lägenhet som jag skulle dela med en tjej som Flynn kände.
 
"nycklarna har du här och ditt rum är till höger i korridoren, välkommen hem" log hon sött.
Cassandra var en härlig tjej med bruna ögon och mörk blå ögon. hon hade fräknar i hela ansiktet och var lika lång som mig. Cassandra envisades också med att kalla mig Cas eftersom alla kallade henne det också. Vi hade känt varandra i två sekunder men hon drog ändå in mig i lägenheten utan några frågor och slog på Supernatural.
såklart hoppade vi över de första säsongerna för att se ängeln med vårt namn. Jag hade aldrig sett serien förut men efter några avsnitt bestämde jag mig för att se den någon gång när jag var sjuk.
"mitt rum är mit emot så om du har mardrömmar är det bara du kommer in, jag är inte rädd för tjejer vet du. Är du lesbisk?" frågade hon snabbt.
"Nej" sa jag fundersamt.
"Antog det eftersom du känner Flynn men man vet ju inte" sa hon med ett skratt.
Jag steg in i mitt rum ensam med min väska. rummet var litet med gröna väggar och hade bara en säng och ett skrivbord men det passade mig. jag fyllde på garderoben med mina kläder, la upp min laptop och foton på skrivbordet och bädade sängen. jag var ordentligt hemmastad efter två timmar. klockan var då elva på kvällen och jag somnade så fort jag la mig ner på sängen.
Jag vaknade av att någon kysste mig. jag slog upp ögonen och var bered på att smälla till Cassandra om hon fått för sig att jag gillade att vakna på detta sätt. Istället såg jag Flynn full på min sängkant.
den morgonen var det första gången jag gjorde det med honom men det kändes rätt och gjorde inte alls ont så som det hade gjort i caféterian. med Flynn hade det känts skönt och bekvämt. vi båda hade stönat och kommit och när jag klev ur sängen för att duscha så sov han redan.
"verkade som du hade en trevlig morgon" fnittrade Cass när hon gav mig pannkakor.
jag hade redan duschat, torkat mig och klätt på mig. jag åt snabbt min frukost medans hon frågade ut mig om det mest konstiga saker men hon svarade även på min frågor. 
"Jag jobbar på ett museum och ett bibliotek på helgerna men museet behöver en som kan guida barnen som kommer jag kan fråga om de kan anställa dig!" sa Cass glädjerikt.
Jag log och nickade. Det var skönt att inte hela tiden leta efter alla svaren själv. allt detta hade hänt för att jag vart vän med Flynn. hur skulle mitt liv sett ut om jag inte sökt till x-factor egentligen?
det var länge sedan jag var i Doncaster men jag längtade inte hem.
på natten så var Flynn kvar men han hade sovit ruset av sig så därför bestämde vi oss för att ha sex igen. bara så att han kunde komma ihåg det den här gången.
 
Jag såg på när killarna sjöng på lördagen den veckan. jag var anställd på museet och skulle gå kurser om vad jag skulle säga, jag pluggade på en bra skola och jag hade Cass med mig överallt. jag hade även blivit vän med hennes bästakompis Manny som var en härlig lite mer tystlåten tjej. jag hade glömt mitt liv ifrån Doncaster och jag var lycklig. Killarna häslade på mig ofta och det kändes äntligen rätt i livet. jag var själv och lycklig.
till den dagen kom...

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: