Rock Me! Chapter 12 part 3

Ett par minuter senare satt vi på min säng och pratade. det var enkelt att förklara saker för Flynn eftersom han gillade att lyssna på mig. han hade sagt det ofta nog. jag saknade Cher lite eftersom vi inte hade pratat sedan förra veckan. Flynn smekte min kind och mumlade att allt skulle bli bra. jag hade klagat över att inte ha råd med hyran. vilket var sant. jag kude betala skolan med hjälp av mamma men jobbet på biblioteket gav bara pengar till skolan och hälften av hyran. Cassandra var inte så bra på att hålla hyran heller men nu haade hon betalat den ganska mycket. det var det dåliga med lägenheten, den var fin och stor men man var tvungen att betala huran en gång i veckan. på en summa av fem tusen. 
"såklart det kommer ordna sig vad tror du?" sa jag lite irriterat.
han lutade sig fram för att kyssa mig men jag puttade bort honom, jag ville inte ha lite kärlek just nu. det var något konstigt med mitt humör men jag trodde Flynn kände mig bra nog för att förstå.
"men kom igen älskling" sa han och kysste mig igen medans han smekte mig.
han gav mig sitt bästa leende medans han tog av sig tröjan.
han började dra i min tröja och sedan fick han av mig mina jeans.
"sluta jag är inte på humör okej" sa jag coh puttade bort honom igen.
han fortsatte kyssa mig och när jag puttade bort honom för tredje gången. han slog mig över kinden. det hettade på stället där hans hand hade träffat min kind.
"vafan Flynn!" skrek jag och ställde mig upp.
"du är en sådan retsticka!" sa Flynn irriterat och hoppade på mig igen och kysste mig och tvingade ner mina trosor. han tog av sig resten av sina kläder.
han tvingade sig på mig och skrek och försökte slå bort honom. han stönade över mig och jag slog och slog och snart kom tårarna. då slog han mig hårt på revbenen och i magen så att jag kved högt. han skrattade och fortsatte. 
efter åt lämnade han mig naken på golvet med smärta i hela kroppen.
 
Cassandra hittade mig klockan tolv på natten, hon hjäplte mig ta ett bad, ta på mig kläder och sedan packa. hon förstod att jag inte ville bo kvar efter det som Flynn hade gjort.
"ska jag ringa dina bröder?" frågade Cass.
jag skakade på huvudet och gav henne ett annt nummer.
han kom och hjäpte mig och sedan åkte vi hem till honom. han bodde ensam så det gjorde inget att jag stannade över sa han. han bäddade ner mig i sin säng och bad mig skrika på honom om det var någonting. skolan imorgon kändes så nära, det kanske var för att den började om fem timmar.vi hade båda tagit ledigt den torsdagen och fredagen. på mogronen kom han in igen oh gav mig en kopp te och lite varm choklad.
"Tack Stiles" log jag.
"det var så lite jag sitter i vardagsrummet om du behöver något" log han.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: