Rock Me! Chapter 18

Det var helt otroligt att kunna åka på turné med mina "bröder". även om vårt förhållande fortfarande var ostadigt och även om vi bråkae och tjafsade och inte kom överrens överhuvudtaget så var det skönt att vara med dem. det kanske låter sjukt att jga fortfarande vill vara med dem efter allt som har hänt men jag tänker börja om från noll precis som Scott och jag hade gjort med affären. eller ja baren. 
"Hej då Scott, ta hand om dig, baren och lägenheten. Var snäll mot Stiles nu också om jag hör någonting så kommer jag tillbaka!" sa jag uppfostrande och tittade på min kompis.
"Ta det lugnt vildkatt jag ska inte göra någonting." log Scott tillbaka.
vi kramades hej då och sedan satte jag mig i bilen tillsammans med killarna. bilresan till flygplatsen var inte lång alls och snart satt vi på ett jet plan som skulle ta oss till England. VI skulle resa igenom england först på turnén och sedan skulle vi till europa. det var lite nervöst för att komma till London men jag skulle vara helt uppe i arbetet så jag tror nog inte att det finns risk för att jag skulle bli tvungen att möta mina gamla kompisar.
när vi landade så skjutaste vi direkt till hotelet som vi skulle bo på i tre dagar.
"Okej så Zayn och Harry, jag och Louis är det okej om du delar rum med Niall?" frågade Liam.
"Såklart att jag kan dela rum med honom." log jag och kramade om min förra tvilling.
"Inget festande ikväll det kan väntas med till imorgon" sa Frey en av deras livvakter. vi alla nickade och gick sedan till våra rum.
rummen var små men bekväma och sängarna var rena himmelriket.
"Hur har New York varit då?" frågade Niall och damp ner på sängen.
"Riktigt bra, precis vad jag behövde. förlåt igen för vad jag gjorde mot våran familj, jag menade verkligen inte att det skulle gå så långt."
"Det är lugnt Calli!"
"Nej det är det inte! ni vad med i x-factor ni skulle ha haft det jätte bra och vunnit och varit helt otroliga. men jag drog ner er för att jag levde mitt liv. Snälla Niall det var hemskt och det kommer vara det tills jag har betalat tillbaka er."
"Är det därför du jobbar så mycket?"
"Ja, jag tror faktiskt det."
"Du vet att det räcker om du köper mat va?" skrattade Niall.
"Ditt matvrak!" sa jag och kastade en kudde på honom.
VI skrattade och skämtade och tog igen all bort tappad tid som vi förlorat och vi kände oss som tvillingar igen. det var skönt att ha fått tillbaka min bror även om vi inte var det i blodet. det var verkligen den värsta nyheten av alla som jag fått. att jag inte var tvilling med Niall gjorde att jag förlorade mig själv lite. Men nu när vi var tillsammans igen kände jag mig hel.
"Vad händer ikväll då?" frågade jag.
"Killarna vill iväg på fest och sedan ska jag ut och äta den som följer med följer med" log Niall.
"Okej. jag stannar här för jag tänkte göra upp lite affärer med Simon och skriva upp idéer till er nya musikvideo plus jag måste gå igenom allt smink ni behöver. plus albumets måste göras om. sedan måste jag ringa Scott och fråga hur det går med baren." sa jag snabbt.
"Kan du inte ta ledigt en natt?"
"Nepp" sa jag och log stort.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: