Rock Me! Chapter 14

"Calli-wa" skrek Manny och hoppade på mig när jag kom till skolan på måndag.
"jag hör att du har läst Uglies serien" skrattade jag och kramade om henne.
"Nej Phil faktiskt och han har gått runt och kallat mig Manny-wa hela tiden och det är så himla fult!" sa hon och himlade med ögonen.
"Ey Cas hur mår du?" frågade Cassandra.
"jag mår bra, better than ever men jag tror inte jag orkar bo i lägenheten riktigt än" sa jag och drog lite på munnen.
"självklart inte och bara så du vet så är Flynn bannlyst och bortslängd" sa hon och kramade om mig.
"tack Cass" sa jag och kramade om henne hårdare.
"jag har saknat oss tre tillsammans" muttrade Manny och kom in i vår kram.
"jag vet vem saknar inte tre snygga brudar som står och kramas" skrattade Phil som hade Scott med sig efter sig.
"när kom du in i gänget?" frågade jag glatt.
"fredags" sa Scott försitkigt och kliade sig i naken.
"han är fortfarande blyg" log Cassandra.
"eller antisocial vi ha rinte listat ut det än" sa Manny och petade på mig med armbågen.
"jag är inte antisocial bara blyg men prata på ni" sa Scott och försökte låta mer självsäker.
"Mat och sedan har vi en lektion kvar! vad sägs som tjej kväll hemma hos mig?" frågade Manny.
"OH MY GOD YES YOUR THE BEST MANNY-WA!" skrek Cass och hoppade upp och ner medans alla i korridoren tittade på oss.
"jag fastnar väl på att skjutsa alla" skrattade Phil.
Manny kysste honom och log. de var jätte gulliga tillsammans. Scott däremot hade hållit sig i utkanten hela tiden och jag hade pratat med honom så ofta som möjligt och försökt fått med honom i konversationen men han var verkligen blyg. vad var det egentligen som gjorde honom blyg? han var snygg och snäll... det är ett problem som jag måste lista ut.
x-factor är snart slut också vilket gör att jag snart kommer få se mina bröder igen. jag vet inte hur jag ska möta Zayn. vi hade inte pratat sedan kyssen. han hade sprungit ut innan jag hade hunnit säga något. vad skulle jag göra. 
 
 
"okej så nu kör vi sanning och konka eller?" frågade Cass.
"sure jag hämtar en flaska" sa Manny och log.
när hon kom tillbaka hade vi några originella konsekvenser som att kyssa varandra, kuddkrig, gå till grannen för ketchup eller socker, springa runt kvarteret i pyjamasen, busringa en expojkvän. sanningarna var töntiga som vem gillar du, vem är din bästis, vem är du kär i, hur många gånger har du haft sex eller kysst någon. det hade varit mycket skratt och vi var alla tre ganska töntiga.
"Calli-wa sanning eller konsekvens?" frågade Cass som hade druckit sprit ifrån Mannys pappas spritskåp. vi hade alla druckit lite.
"sanning tack" sa jag och drack lite cola blandat med öl.
"hur många gånger har du blivit våldtagen?"
"två fast egentligen fyra för första gången var det tre killar" svarade jag och söp ner resten av innehållet i mitt glas.
"uschligt okej min tur jag tar sanning också" sa Cass.
"första gången du hade sex då?" frågade Manny och tog fram en vodka flaska.
"jag var elva, killen var sjutton och han var min kusin tror jag" sa hon med ett skratt.
"jag har aldrig haft sex ni har en sådan tur" tjurade Manny.
"men vi blev båda tvingade till första gången" sa jag.
"men ändå Phil vill hela tiden men jag vet inte" sa Manny lågt.
"äsch upp med dig och knulla honom" skrattade Cass.
Phil var på övervåningen eftersom han och Manny bodde tillsammans i Mannys hus medans hennes föräldrar var på resa till Italien. Manny nickade sakta och steg sedan upp och ut till honom. man hörde röster och sedan hur något välte och sedan en dörr stängas och Cass och jag skrattade.
"okej berätta en snuskig hemlighet för mig Miss Samson" sa Cass efter skrattet.
"jag hånglade med min bror eller vi är ju inte släk eftersom vi båda är adopterade. men han var en jävligt bra hånglare" sa jag och fnissade igen.
"gillar du honom?"
"nja han har alltid funnits där för mig men det är konstigt eftersom vi alltid varit syskon"
"hur var hånglet då?"
"svårt att förklara" sa jag och drack lite ur vodkan.
"visa" skrattade Cass.
jag visade att hon skulle komma över och sedan hånglade jag med henne precis som Zayn och jag hade hånglat och snart slet vi i varandras kläder. vi fortsatte klä av varandra och hångla och snart stönade vi och det var inte bara Manny som hade sex den natten.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: