Rock Me! Chapter 17

Det var pinsam tystnad mellan mig och mina bröder. Harry och Zayn satt längst ifrån mig men det gjorde också att de var tvungna att sitta bredvid varandra. det var ett runt bord så de hade inget val precis. 
Liam och Louis satt bredvid mig och Niall satt mellan Liam och Zayn.
"Dude ni kan seriöst inte vara arga på mig" sa jag till slut.
"Vi är inte arga det är Zayn som är arg på dig" sa Niall dystert.
"Varför?" frågade jag och kände hur jag blev orolig. efter att jag slutat att haft sex med honom hade han sagt att han älskar mig och jag visste inte vart jag skulle göra av den informationen.
"För du borde inte vara Soctt och äga den där butiken. Seriöst du har jobb hos oss och nu ska vi turnera i USA och du ska vara för band. du ska vara våran sminkös och Simon vill prata affärer med dig plus Todney säger att du måste fixa nya bilder till vårt nya album" sa Zayn surt.
"Albumet fixade jag igår faktiskt och Tod fick dem imorse vid sju, Simon och jag har pratat via mejl och telefon samtal så vi två har kommit överens om eran framfart för två månader framåt. Jag har fixat så att Scott kan jobba tillsammans med Stiles som jag har köpt in... okej inte köpt men jag har övertalat honom att flytta hit till New York för att hjälpa oss så han är lärare för en skola i närheten och han ska jobba i våran bar också. Så jepp jag följer med på eran turné" sa jag konstanterande och log slugt mot honom.
"Hårt arbetande Calli, som vanligt" retades Louis och petade mig på kinden tills jag försökte bita honom.
"Jag har saknat er och jag vill säga förlåt för att jag inte har träffat er på månader" sa jag ledsamt.
"Äsch du jobbar och det gör vi med" log Niall.
"och nu har vi ändå turnén att ta igen vår vänskap på" sa Liam och kramade om mig.
"Jag vill fortfarande säga förlåt för förra året, det var hel galet och det var bara mitt fel, det berodde verkligen inte på er" sa jag och tittade på alla runt bordet.
"Det är lugnt när du faller så kan du räkna med att vi är där för att hjälpa dig upp igen" log Harry.
 
"Scotty!" Skrek jag när jag öppnade dörren till våran lägenhet.
"mhm... jag är här" sa han ifrån sitt sovrum.
Hans rum var fint och passade honom precis. det fanns affischer på varulvar, magi och han hade en pappfigur på Harry Potter i ena hörnet. hans säng var stor och väggarna var i mörk blåa nyanser.
"jag åker iväg på måndag klarar du dig med Stiles ensam eller?" frågade jag från dörröppningen.
"visst varför skulle jag inte?" frågade han och tittade upp från boken han läste.
"vet inte kanske för ni hamnade i ett slagsmål efter ni fick reda på att ni båda hade haft sex med mig" sa jag sarkastiskt och han tittade på mig med en blick som sa touche.
"Jag ska vara en fin pojke om det är det du vill" log han sött.
"Ja tack" sa jag och gick fram och pussade honom på pannan.
"Älskar dig monkeyhat" sa han lugnt.
"älskar dig mer knasboll" skrattade jag och gick till mitt eget rum för att börja små packa.
 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: