Rock Me! Chapter 15

1 år senare
 
Jag visste inte vad jag hade tänkt med förra året. Jag hade blivit sex missbrukare och låg med alla som jag kunde. Cass, Zayn, Harry, Scott, Stiles var bara några. Jag plockade upp one night stands varje natt och efter ett tag fick jag nog. jag var inte kär i någon av dem som jag hade varit med Flynn. Därför hade jag friendszonat Scott och vi hade flyttat till New York. 
Det var otroligt skönt att bo i stadens buller och jag hade helt kommit över sex missbruket. Jag hade varit fri ifrån sex i tre månader nu och det var otroligt skönt.
"Calliander det är din tur att köpa mjölk!" skrek Scott ifrån vårt lilla kök.
"Men jag gjorde det förra gången!" skrek jag tillbaka, jag satt och tittade på det senaste avsnittet av Game of Thrones. 
"Men du har pengarna!" sa Scott och satte sig bredvid mig.
Det var sant. Mina bröder hade kommit trea i x-factor efter det hade det bara gått upp åt och nu 2014 så var det världskända och åkte från land till land och uppträdde. jag var deras sminkös, musikvideo fixare, lite manager tillsammans med Simon, jag gjorde deras album fram och bak sida och jag var med på vissa konserter som sångare. Jag sjöng före deras konsert och jag var nästan lika rik som dem vid det här laget. Jag var inte alls lika känd men det fanns rykten om mig och en del fans stanade mig på gatan. 
mamma hade dött tidigare i Januari så hon kunde inte se killarna växa men det var en av anledningarna till varför jag ville bli "nykter" ifrån sexet.
"du får fem dollar om du köper mjölk" sa jag till Scott och gäspade. jag var jätte trött.
"tio" mutade Scott till sig.
jag nickade gav honom penga roch la mig sedan för att sova. det var jobbigt att jobba för mina bröder plus att äga en egen skiv affär bara några kvarter bort. Jag och Scott ägde den tillsammans också. Alla mina nya vänner väntade bara på att jag och Scott skulle bli tillsammans igen men icke. jag hade sgat upp alla mina kontakter ifrån England när mamma dog, förutom Simon och One Direction bandet. det var en del av mitt jobb så jag var tvungen att fortfarande ha kontakten med dem.
Detta var ett ganska bra ett år efter.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: