Faithful Kapitel 2

-Hej GUmman jag såg dig inte!, skrek hon och kramade om mig.
- Hejsan Flarity, sa jag och frotsatte att skratta efter som hon nu fick late på sig.
killen såg helt borta ut efter som vi pratade på svenska.
- I'm so sorry, sa jag och gick skrattandes där ifrån med Flarity i handen.







vi var äntligen vid stranden och nu låg vi och solade.
solen och vattnet var perfekta och jag hade det jätte skönt på min sten som jag låg på.
Flarity låg bredvid mig och läste en tidning.
- vad är det Michelle?, frågade hon utan att ta bort tidningen.
- Inget jag bara tänker, sa jag och la mig ner igen.
jag stängde ögonen och började tänka som en tok. varför hade jag gått och spillt
late på mitt nya linne. det hade inte varit dyrt men jag gillade det. pappas
hembiträden skulle säkert få bort fläcken men jag försökte använda den hjälpen
så lite som möjligt. ibland utan att min pappa visste det brukade jag hjälpa dom det var så jag träffade
Flarity. hennes mamma jobbar hos oss.
- Michelle sluta tänka nu ska vi bada, sa Flarity och drog mig i fotleden
jag nickade och följde efter henne. jag satte upp det långa svarta håret i en hästsvans och
sedan la jag mina ringar och mitt halsband i min väska sedan hoppade jag i vattnet efter henne.
det blev av springa upp igen efter som jag trodde jag såg en orm.
jag hatade ormar mer än något annat. Flarity lyckades såklart övertala mig så jag gick ner
igen, efter det hade vi riktigt kul med vatten krig som tyvärr hon vann.
klockan närmade sig två. vi packade ihop våra saker och hon började gå iväg hemåt medans jag satte
på mig mina jeans shorts och mitt linne.
- Hello there beautiful. det var den där killen igen.
- Well hello to you to but I have to go. sa jag och ick förbi honom och ignorerade honom för andra gången.
han sprang såklart efter och skulle hjälpa mig komma hem.
"vad vill han egentligen?" tänkte jag men jag lät honom följa med en bit för att göra honom nöjd.
han pratade mest och jag lyssnade inte så mycket utan fokuserade på att komma hem.
- Can i have youre number. han log och blinkade med ena ögat.
- not yet i have to know you a little bit more, sa jag och öppnade grinden till vårt hus.
jag frösvann in och jag såg att han vart lite ledsen efter som jag bara hade gått.


jag loggade in på msn och gick in på facebook. satte på musik och sedan
glömde jag bort dagen vilket var ganska lätt.
dagarna efter åt gick snabbt och det enda jag gjorde var att sitta på mitt rum.
dagarna i usa hade gått snabbt och jag skulle snart åka hem.

*pling*
jag tog upp mobilen det var från Flarity.
"hejsan sötis du vet den där killen som du spillde late på han heter Justin, jag gav
honom ditt nummer igår. super söt jag tror att han är amerikansk men jag tror
nog ni löser det ni var super gulliga ihop"
Flarity vad har du gjort nu då?!
jag sprang ner för trappan och drog på mig dom första skorna jag såg och sedan började
jag gå mot huset där Flarity bodde. ena vägen var spärrad så jag var tvungen att gå igenom
parken. jag suckade och satte på musik på min ipod. jag slappnade av när jag kände igen någoting.
jag började känna en rysning av att något skulle hända.
jag kände några händer ta tag i min midja och dra mig bakåt i i någons varma famn.


Postat av: You know it

grymt! haha justin ser inte så nöjd ut att vara bland pressen xD

Date:2011-08-23 / Time:20:21:15
Hemsida: http://htt://powersara.blogg.se
Postat av: mai

Jag tycker de stället är läskigt ://

Date:2011-08-23 / Time:20:59:03
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

står att jag valde att inte se nån :D

Date:2011-08-23 / Time:21:20:06
Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: martina

fin blogg du har :)

följa varandra via blogkeen eller bloglovin?

Date:2011-08-24 / Time:06:40:03
Hemsida: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Lotta

Sv: jaduu, i helgen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig från den här jobbiga veckan :p du då? :)

Date:2011-08-24 / Time:15:35:12
Hemsida: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Michelle

SV: tack så mycket, detsamma! gillar du justin bieber? :)

Date:2011-08-24 / Time:16:45:47
Hemsida: http://lovemichellees.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: