Faithful Kapitel 3

jag suckade och satte på musik på min ipod. jag slappnade av när jag kände igen någoting.
jag började känna en rysning av att något skulle hända.
jag kände några händer ta tag i min midja och dra mig bakåt i i någons varma famn.


Michelles perspektiv

Det började regna och jag kände hur någon drog bak mig så hårt att jag hamnade på backen.
jag tittade upp, men det var så mörkt ute så jag kunde bara se konturen av en stor man.
jag försökte resa mig upp men han slog till mig under ögat. hela mitt huvud värkte
och sedan drog mannen upp mig coh kysste mig. jag blev illamående och försökte putta bort honom.
det smakade sprit och rök i munnen. han log och visade istt nästan tandlösa leende.
han var längre än mig, han var även lite tjockare och med hans stora starka händer pressade han
min kropp emot sin egen kropp. han kysste mig igen och jag kände hur hans händer
åkte över hela min kropp. jag rös och blev mer illamående.
jag försökte komma loss men då satte han
sina händer runt mina armar så jag trodde att dom skulle brytas.
- vad gör en sån sak som du här ute helt själv?
jag ville spy och springa där i från men jag satt fast. jag var hjälplös.
han började sakta klä av mig och jag kände hur den kalla vinden och regna dropparna omfamna min
varma kropp. när jag stod där i helt bar överkropp började han klä av sig själv.
jag puttade honom så han hamnade på rygg och inte kunde ta sig upp.
jagstannade inte en enda sekund utan jag bara sprang och sprang med armarna runt min bara kropp.
en bil stannade lite längre fram och tuttade otoligt på att jga skulle komma.
efter vad som nyss hade hänt mig var jag ganska rädd så jag tvekade ganksa länge men
när jag såg att bilen började åka iväg sprang jag fram till den och knackade på fönstret ganska hårt.
jag hörde hur mannen kom efter mig. jag slet upp dörren och hoppade in.
jag hämtade andan och vände mig sakta om mot den som räddat mig.


Justins perspektiv

Michelle satt där med armarna runt sig. jag såg att hon blivit slagen.
jag blev rädd.
- what happend?
- i don't know but i'm so scared, sa hon och började gråta.
jag såg att hon ville gömma sig. jag vände mig mot bakssättet där jag hade lagt
en tröja förut. jag drog fram den och gav den till henne. hon log tacksamt mot mig.

Michelles perspektiv

Justin körde medans jag hade gömt ansiktet i mina händer. jag hade inte berättat vad som
hade hänt men jag såg att han var orolig. när han stannade såg jag att vi var utanför
Hamiltons Hotel här i Madison.
han gick ut och sedan öppnade han dörren åt mig och hjälpte mig ut. jag skakade och gjorde mitt
bästa för att komma in. jag såg i ögonvrån hur en bild togs och sedan en till.
Justin stängde dörrarna bakom oss och sedan ställde han mig i hissen. han tröck
på våning 25 vilket var längst upp.
jag la mig på sängen och Justin la sig bredvid mig.
- do you want to tell me what happend?
han var verkligen snygg men jag kände att jag int ekunde berätta så jag skakade på huvudet.
han la armen om mig och jag somnade i hans trygga famn.


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: