Faithful Kapitel 4

- do you want to tell me what happend?
han var verkligen snygg men jag kände att jag int ekunde berätta så jag skakade på huvudet.
han la armen om mig och jag somnade i hans trygga famn.

 

Jag vaknade ganska tidigt och kände hur kall jag var. Justin hade tagit allt täcke.
jag skrattade medans jag ställde mig upp.  jag letade efter min mobil.
"fan också" tänkte jag efter som jag glömt den hemma.
jag tittade på klockan på bordet. fem över sex.
- Michelle what are you doing?
- oh I was just so cold. but I must probably to go home because I think that my dad is worried.
- I can drive you home, i mean if you want to.
jag nickade och log. Hamilton Hotellet låg inte så långt bort från där jag bodde.
det var tur men jag fick inte upp dörren och kom på att även den låg inne i mitt rum.
jag suckade och ryckte i dörren en sista gång innan jag sjönk ner emot dörren. Justin stod framför
mig, han log.
han tog upp sin mobil och skrev något men jag såg inte vad och efter det satte han sig ner bredvid mig.
han la armen om mig och pussade mig på kinden. efter några minuter hörde jag hur en bil kom.
jag tittade nyfiket åt det hållet och låg när jag såg att det var en låssmed.
han öppnade låset och jag gick direkt in för att se att ingen var hemma. det fanns en lapp
där pappa hade skrivit nåt.
kommer hem idag vid nio på kvällen hoppas att du hade kul hos Flarity
trodde han verkligen att jag var hos henne?


jag slängde lappen och tittade på Justin som stått och läst över min axel.
- what did he say?
- he thought that i was with Flarity when i was with you, sa jag för att fatta det kort.
han nickade.
- Do you want to stay a while?
  - No i can't, I got a concert tonight, do you want to come?
  - Wait, you are famous?
  -Yeah I am Justin Bieber
jag tappade hakan och bara stirrade på honom. jag visste väl att jag kände igen honom.
och detta skulle verkligen förklara dom skrikande tjejerna. jag sa att jag ville följa med
till konserten och sedan sa vi hej då och gjorde upp om att han skulle hämta mig innan
träningen. jag duschade och valde kläder.
jag tittade på tv och precis då gick en av hans musikvideo.
varför hade jag inte sett att det var han?


Postat av: Michelle

SV: aa, hehhe :) <3

Date:2011-08-24 / Time:20:30:40
Hemsida: http://Http://lovemichellees.blogg.se
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; skönt ska det va! :D

Date:2011-08-24 / Time:21:08:59
Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: