For Sickness Kapitel 3 part 2

Justin kramade om mig och då hörde jag någon skrika mitt namn. Ryan ryckte också till och tittade mot den brun håriga mannen som kom emot oss. Hampus hade ett leende på läpparna och kramade om mig så jag var några centimeter över marken. det var inte ofta som jag såg min halv bror men nu skulle jag spendera tid med honom.
- Det var riktigt roligt killar vi syns senare jag måste gå med Hampus. Kom nu Hanna vi går, jag kramade om killarna och förvsann sedan med Hanna och Hampus

Jag hade gått på bio och fått in två tusen dollar efter framträdande med Justin och sedan mina tre egna danser. Hanna hade fått fem hundra och hon hade nästan svimmat när jag hade gett henne pengarna. hon var inte fattig men så mycket pengar hade hon aldrig hållit i. Hon sprang hem direkt och Hampus följde med mig hem för att sedan åka iväg för att jobba igen. Han var 21 år gammal så jag behövde inte se efter honom och jag var sexton så han behövde inte se efter mig. Jag la mig i sängen och tänkte på att jag och Justin hade kysst. Men jag hade känslor för Chaz och Justin. jag var helt förvirrad och visste inte vad jag ville men jag visste att jag skulle bli sårad med Justin eftersom han åkte bort så skulle jag chansa på Chaz?

klockan var elva när min mobilringde.
- Ryan kan vi mötas?, frågade han och han lät ledsen.
- Såklart vi syns snart snygging.
- Japp i parken sötnos, svarade han och sedan la vi på.
Jag gjorde iordning mig och försvann ut genom fönstret eftersom pappa satt i vardagsrummet och det fanns ingen tid åt att bråka med honom. tur att mna hade rummet på botten våningen. Jag försvann snabbt och gick mot parken som jag var framme vid efter några minter. jag hade sprungit för att hålla värmen. idag var en kall sommarkväll och det förvånade mig att ingen var ute. klockan var lite över elva och det var ljust så varför var ingen ute? jag satte mig på en bänk och värmde mina händer. Chaz borde vara här snart.
jag började sjunga på Justins låt up och fick genast igång värmen när jag började dansa. jag stannade och tänkte på vilka ord som skulle komma. då kände jag en hand på min axel och hur någon kysste min hals. jag började fnittra och när jag vände mig om möttes jag av ett par hasselsbruna ögon.
- Fin låt.
- Jag vet. det är bara för en av mina favoritpersoner sjunger den som den är så fin, sa jag och kramade om honom. Jag skickade iväg ett sms till Chaz och undrade var han var?
- Fryser du?
- vilken fråga. såklart jag fryser men Chaz kommer ju aldrig, sa jag lite halvt frustreat.
- Han gillar dig verkligen men det gör jag också, han lutade sig framåt för att kyssa mig men jag vände på ansiktet så han pussade min kind.
- förlåt men jag gillar Chaz, sa jag och lät ledsnare än vad som var meningen.

Han nickade och mumlade något som jag inte hörde. ändå började jag rodna. en blåst kom och gjorde så att mitt hår åkte över och skymde mitt ansikte. Justin la det bakom mitt öra och lät armen ligga kvar över min axel. Sakta flyttade jag mig närmare och sedan kysste jag honom. Han besvarade kyssen. det kändes som om vi stod där i en evighet men när hans läppar inte längre rörde vid mina kändes kyssen som några sekunder. Han log mot mig och mumlade ett hejdå innan han kysste mig igen.



jag tittade på klockan när jag inte längre såg Justin. Chaz var nu tjugo minuter försenad och jag frös. jag började gå hemmåt även om jag inte ville. efter några meter så såg jag en skugga. jag över vägde om jag skulle byta väg så jag slapp möta främlingar men när jag kom närmare såg jag att det var Chaz.
- vad gjorde du med honom?, frågan var stel och han lät nästan arg när han sa honom.
- inget vi pratade...
- Kyssarna då. två stycken du behöver inte ljuga.
- jag var förvirrad okej men Chaz jag vill vara med dig så sluta larva dig. Du betyder allt för mig. Justin var bara... han var en flört. inget mer, jag visste inte vad jag sa eftersom jag verkligen gillade Justin.
- Killen på stranden då.
- Chaz det var Hampus min halv bror. Hans mamma gifte sig med min pappa, sa jag med ett skratt.
Chaz nickade och tog min hand i ett hårt grepp. Vi gick mot hans hus och på något sätt kändes det som om jag valt fel. helt fel men det ville jag inte säga. jag hade redan sårat Chaz och jag vågade inte göra det igen. inte samma natt inte då. och jag visste inte hur jag skulle säga det heller. men Chaz verkade förändrad. mer hård och inte lika snäll och godhjärtat men det var från kyssen som jag och Justin hade haft. men jag visste inte om Chaz gillade mig eller om han ville göra Justin avundsjuk. Jag kanske inte kände Chaz överhuvudtaget

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: