Kapitel 103 Her first Laugh

jag hade inte sovit ordentligt sedan vi fått hem Ashley så nu tänkte jag sova en stund. och innan jag viste ordet av så hade jag somnat utanalla onödga tankar före och utan att oroa sig vad som skulle hända om jag inte vaknade direkt. jag log i sömnen och vände mig om.
dagarna rusade förbi och det kändes som om jag bara var fast i mina tankar. snart var det julafton och den härliga känslan av kärlek och lukten av lussebullar och kanel gjorde mig lugn men ändå satt jag i tankarna. jag pratade med Justin och tog hand om Ashley men det var som om jag var borta. jag kom inte ihåg någonting. det vart ny år och jag satt och räknade raketer medans Justin satt och underhöll Ashley. han sjöng för henne oftas och det var så himla söt när han gjorde det. snart kom min konsert med alla och jag var säkert jätte trevlig och framåt och jag sjöng säkert jätte bra. vi tog många bilder och hade jätte kul men jag kom inte ihåg något av det. snart fyllde Justin år. det kändes som en svart dimma låg runt mig och jag inte kunde komma ut men när jag tänkte på Justin var det som om Dimman försvann för några sekunder. ohc det var dom sekunderna jag kom ihåg.
- Miranda?, Justin tittade på mig.
- Förlåt jag var fast i tankarna igen vad sa du?, jag log mot honom och samtidigt släpptes dimman runt mig.
- Ja sa att vi kan åka bort på min födelsedag. Scooter sa att det inte var något problem och mormor och morfar kan ta hand om Ashley.
- Visst vart ska vi?
- Överraskning, sa han och bet sig i läppen.
- jag trodde det var du som fyllde år, sa jag och kysste honom.
Han tittade på mig lite sexigt så jag skrattade och skakade på huvudet.
Jag plockade runt i köket och kände en han på min axel. jag ände mig om och såg Justin med Ashley i famnen. han log mot mig och jag nickade. Justin tyckte att det alltid var lika kul att titta när jag matade Ashley. vad är de tmed killar och bröst egentligen? det gick snabbare den här gången och jag kysste Ashley på pannan innan jag räkte över henne till Justin igen. jag tittade på honom med blicken 'besviken' han nickade långsamt och gick ut i vardagsrummet. efter ett tag hörde jag hans skratt och det pirrade i hela kroppen. jag diskade klart och gick ut till honom. Han sjöng en liten vers av sin julsång.
- tror du inte att det är lite sent för julsånger det är ju endå slutet av februari.
- Det är aldrig för sent som för dig att sluta tänka, sa han och blinkade mot mig.
jag himlade med ögonen och sjönk ner bredvid honom. han började sjunga på mistletoe och jag sjöng med och log mot honom. Ashley skrattade och log stort mot oss.

förlåt för kort inlägg kommer ett nytt imorgon förhopningsvis ör det längre men jag lovar inget :P

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: