Kapitel 108 Your Heart Beats

Threw Tears I have my fears
Threw breakes I make mistakes
The song of my heart
Is the song that I Love
Cause it's sings your name
and I don't blame

När Avril började sjunga fick jag tårar i ögonen. jag hade lyssnat jätte mycket på den här när det hade varit dagarna efter jul. jag hade helt glömt bort den.
- Jag älskar dig så mycket Justin, sa jag och kysste honom.
Dagen efter blev jag utskriven. däremot fick jag inte röra på mig och jag var sängbunden. den dagen tillbringade jag och Justin hela dagen i sängen. vi pratade och såg på film. Ashley var fortfarande hos Justins morföräldrar.
- Justin, sa jag efter ett tag.
- mm... vad är det älskling, sa han och kysste mig.
- Jag behöver asperin kan du åka och köpa för vi har inget hemma, sa jag och tittade bedjande på Justin.
han nickade och kysste mig igen innan han gick ut. jag sjönk ner i sängen och virade inmig i täcket och sedan somnade jag. jag hade inte glömt bort smärtan men jag ignorerade den. jag vaknade hela tiden till och från och sista gången jag vaknade så var klockan sex på kvällen. Justin hade åkt vid två var var han?.
Jag ringde honom på mobilen men det enda som hände var att jag kom till telefonsvararen som vi hade spelat in tillsammans. jag smsade honom två gånger men inget svar där heller. han kanske hade glömt mobilen? men det var nästan omöjligt att tänka så eftersom han jämnt hade den på sig vart han än gick. jag försökte ringa igen mne han svarade inte. jag satte mig upp och började sedan tassa över det kalla golvet mot köket. telefonen började precis ringa när jag skulle ta upp den.
- Ja hallå det är Miranda, sa jag nästan lite otåligt.
- Miranda... jag kommer och hämtar dig, sa Kenny.
han la på innan jag hann göra något. men jag klädde snabbt på mig och ställde mig utanför huset för att vänta på Kenny. han kom efter några minuter och jag hoppade in i bilen. min kropp skrek efter att få vila men jag till lät den inte det. jag var orolig.
- Kenny vad har hänt?
- Justin har blivit skjuten.
tankarna åkte runt i huvudet så att jag fick ännu värre huvudvärk. had ehan blivit skjuten? när, var, hur, varför? allting bara åkte runt och jag tittade skräckslaget mot Kenny. som nickade medans han körde sitt fortaste till sjukhuset. när vi kom in hjälpte han mig ur bilen och sedan bärde han in mig. mest för jag var så blek så han trodde jag skulle svimma. när vi kom in fick han nummret till rummet som Justin låg i. jag sprang dit och öppnade dörren. han låg där och det såg ut som om han sov.
- Justin, sa jag med skakande röst.
- Varför händer allt dåligt oss?, frågade han ironsikt.
jag skrattade samtidigt som tårarna rullade ner för mina kinder.
- Miranda jag är okej känn, sa han och la min hand på hans bröst.
jag kände hans hjärta slå.
- Baby I hear melodies when your heart beats, sa jag i en viskning och kysste honom.
- är det inte lite för sent för julsånger som du sa, skrattade han svagt och jag skakade på huvudet.

Postat av: Sara

jäklarns vad rädd jag blev för bilden xD

Date:2011-12-07 / Time:20:45:30
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: