For Sickness Kapitel 20

Jag nickade och rättade till micken. om jag brast i gråt så var det åtminstone något som jag kännt på dom närmaste dagarna. jag hade varit helt uppe i tankarna och nu var det tillbaka till jobb, mindre känslor och mer prat. och det skulle börja efter den här låten. jag hoppade up på scenen och tog första tonen.
Jag låg bredvid Liam. Han sov djupt och jag höll hans hand. jag suckade och steg upp. jag pussade Liam på kindne och gick til vårt "grupprum" och satte på tv:n som stod lite längre bort. jag frös lite men jag brydde mig inte medans jag böt mellan kanalerna. jag stannade och värmde mina händer när jag såg att det var en Justin Bieber konsert på nyheterna. Han stod och sjöng That Should Be Me och nej det kan inte vara sant han grät. han satte sig ner och visade att dom skulle stänga av musiken. jag skakade där jag satt. han sjönk ihop och grät. alla fansen tystnade och några grät med honom. och där tog klippet slut och nyhetsankaret visades i närbild.
- detta var Justin Bieber tidigare idag på hans konsert i New York. det syns tydligt att han bryter ihop över något kan det vara efter slutet med flickvännen Ryan Adams.
mitt framför kom en stor bild på mig och Justin när vi kysste varandra.
- Men Ryan..., Harrys röst dog bort.
Jag tittade på honom och nu visste jag mycket väl att jag grät och skakade. han satte sig bredvid mig och höll om mig. jag lutade mig mot honom och lät honom trösta mig. när jag slutat gråta tittade jag upp på honom.
- Harry varför sover du inte?, frågade jag och såg allvarligt på honom.
- Haha försök sova när Louis ligger i en säng bredvid dig.
jag halv log lite och försökte mig på ett skratt men det lät mer som en blandning av att kvävas och gäspa men det fick åtminstone Harry att skratta mer. ut ur rummet kom Liam som trött kliade sig i nacken. Han tittade på Harry och mig och drog på munnen vilket skulle se ut som ett leende. Han satte sig på min andra sida och kysste mig. Harry gjorde kräkljud i bakgrunden.
- Ni har ett rum använd det, sa Harry och gick medans jag skrattade.
- Du har gråtit, sa han trött och torkade mina kinder med hans handflator.
jag nickade och kysste honom igen. jag sjönk ner i soffan och tittade på honom. han var trött och det såg ut som om han när som helst skulle somna. helst skulle jag vilja be honom att gå och lägga sig men han skulle sitta med mig tills jag var trött vilket skulle bli aldrig.
- Jag kommer snart måste på toa, sa jag snabbt och försvann.
när jag stod framför spegeln. jag satte upp håret i en toffs och sedan tvättade jag ansiktet i kallt vatten tills jag inte såg lika röd och uppsvälld ut från gråten jag nyss hade haft. jag torkade av med en bit toalett papper och sedan gick jag på toa. när jag kom ut såg Liam mer vaken ut. jag log mot honom och satte mig mitt emot honom. han satte händerna på min midja och jag satte mig i hans knä med ansiktet mot honom. han log stort och kysste mig igen samtidigt som jag åkte ner mot hans mage. jag satte knäna i soffryggen och kysste honom tillbaka. han trevade med sina fingrar på min mage och jag rös. han kysste mig ner mot halsen och jag kände hur mitt hjärta slog snabbare. han kysste min mun igen och sedan tung kysste han min hals.
Jag la mig ner i soffan och drog ner Liam mellan mina ben. han log flirtigt och kysste mig hårt. jag drog av hans tröja och trevade ner mot hans pyjamas byxor. jag knöt snabbt upp dom samtidigt som vi började rå hångla. jag tog handen innan för hans byxor och brjade runka av honom. när han stönade mot mina läppar släppte jag taget och rullade runt i den lilla soffan så jag var överst. han slet av mig den stora tröjan jag hade som nattlinne så jag bara satt med trosor på honom. han log sexigt mot mig och rullade ner mig på golvet. hans hand trevade sig ner i mina trosor och han stoppade in två fingrar i mig så jag stönade. han böjde sig neråt och slickade av mig från navel och upp mellan mina bröst. han drog upp handen och började massera mina bröst. jag stönade igen och snart ryckte Liam upp mig från golvet och drog mig in i vårt rum. han stängde dörren och satte sig över mig och kysste mig igen. min hand åkte ner och började runka av honom igen. när jag väl var överst drog jag sakta av hans kalsonger. han letade efter en kondom samtidigt som jag gled ur mina string trosor. han satte på sig kondomen och jag gled sakta ner och började sakta rida av honom. han satte händerna på min midja och rörde min kropp snabbare. jag andades häftigt och lyssnade med njutning när han stönade om och om igen.  jag öppnade ögonen och klev av honom och kysste honom hårt och jag blev lätt överraskad när han vände mig och han trängde in i mig igen. jag stönade till när han körde snabbare och jag satte mina händer på hans rygg. jag borrade in naglarna och viskade med sammanbitna tänder att han skulle gå hårdare. han lyssnade villigt på mig och snart gjorde det nästan ont av njutningen jag fick mellan låren när han om och om igen pressade in sig hårdare i mig. när orgasmen kom var jag nära och skrika men Liam kysste mig och bet tag i min läpp samtidigt som han själv kom.

 

Vi låg svettiga bredvid varandra och det gjorde lite ont mellan låren. Jag andades fortfarande häftigt och jag kände fortfarande Liams kyssar mot min hals och mage. Det som nyss hade hänt var underbart. Vi låg nakna i varandras famnar och det sög till i magen när jag längtade efter nästa gång. Liam log och trevade ner med sin hand igen.


Postat av: Sara

Bästa kapitlet någonsin :D haha.

Date:2011-12-28 / Time:01:57:21
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: