Kapitel 71 Hug me

Han pratade om turnén och hur många han hade träffat, jag frågade honom massa saker. och han blev lika gald för varje ny fråga. snart var vi framme vid vattenfallet och jag log åt hans min. den var vördnadsfylld, man såg omtanke och hur mycket han älskade platsen efter första ögonkastet på den.
Han gick runt medans jag satte mig på stenen som jag suttit på förut. jag tittade ut över vattnet som skimrade i solens ljus och jag förstod varför jag var så förälskad i platsen och varför Justin blivit så förvånad. jag tittade upp mot himlen och njöt av solskenet. Justin gick fortfarande runt men snart stannade han. jag öppnade ögonen för att se vart han tog vägen men han stod precis framför mig. han vilade sina händern på mina lår. jag log och kysste honom innan jag suckade. jag var sömning och det gjorde det inte bättre att Justin strök mitt ena lår med tummen.
- Miranda hur hittade du det här stället?
- Jag var lite ledsen och då tog jag en promenad och hittade hit. jag satt här och tänkte ganska länge men jag blev förälskad i platsen.
- varför var du ledsen, han lät genast orolig.
- för du var borta. Men Justin jag vet att du inte alltid kan vara hos mig och även om jag hatar det så måste du åka. jag bryr mig inte om jag måste tvinga iväg dig varenda gång jag vill inte komma emellan dig och dina fans. snälla Justin lova mig att aldrig göra något bara för jag känner mig lite ledsen.
- Men Miranda...
- Nej Justin lova. jag överlever att vara ledsen annars skulle jag inte vara här eller hur?, sa jag och syftade på min barndom och min pappa.
han nickade sakta och kysste mig igen. efter ett tag fick jag ett mms. det var från Mecky.
jag skrattade och visade Justin som skrattade han också.
Sorry mecky men du är inte irländare men om du vill ha en kyss får du komma hit ;)
svarade jag och skickade iväg som vanligt sms. Justin smekte mig fortfarande med tummen och jag böjde mig fram för att kyssa honom igen. hans tunga letade sig in i min mun och snart tryckte jag honom närmare mig. jag fick ett till mms den här gången från Chaz.
Jag suckade och svarade.
Chaz come on send that to Mecky, haha ;)
jag skickade iväg som vanligt sms och la ner mobilen igen.
- Vi måste nog gå tillbaka för Chaz och Mecky har lite problem med nummer, sa jag och skrattade.
Justin nickade och tog min hand och sedan började vi gå hemåt.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: