Kapitel 72 Vanilla Buns

- Vi måste nog gå tillbaka för Chaz och Mecky har lite problem med nummer, sa jag och skrattade.
Justin nickade och tog min hand och sedan började vi gå hemåt.
vägen hem verkade mycket längre men Justin höll min hand hela vägen och det gjorde mig trygg efter som jag visste att han snart skulle åka igen. Vi kom snart ut så vi såg huset. Mecky väntade på oss och log stort och fånigt mot oss.
- Mecky, sa Justin och log.
- Haha asså ni får ursäkta mmsen men Chaz snodde min mobil och råkade skriva ditt nummer istället för Justins, sa Mecky och försökte se oskyldig ut.
- Visst, sa jag och kramade om henne.
Vi gick in och hela huset luktade bullar. jag sprang direkt in i köket och snodde kanske fem bullar eller något. När jag kom ut ur köket stod Mecky bara och skrattade åt mig.
- Jag har ställt upp ett helt fat med bullar i erat rum och sedan har Chaz gjort det romantiskt för er, sa Mecky och slog till mig på rumpan när jag snabbt tog mig förbi dom. jag gned mig på stället hon träffad och gjorde puppy face.
- Varför gjorde du så för?, sa jag och lät som en fem åring.
- För jag älskar dig knasboll.
sa hon och skrattade innan jag fortsatte upp och slängde mig i sängen och började genast äta upp bullarna. lika goda som vanligt men Mecky ägde verkligen på att baka.
filmen som var Australia. en av mina favorit filmer som vanligt så myste jag ner mig i Justins knä och han smekte hela tiden min mage så snart somnade jag. när jag vaknade så var jag illamående men jag hade även ätit upp alla bullar så det var inget fel med det. Justin sov och jag märkte att jag fortfarande satt eller nu mera låg i hans knä. han satt lutade mot kuddar och hade lagt täcket halvt över mig så han inte skulle frysa om benen. det var ganska gulligt så när jag gick därifrån drog jag över täcket över honom och sedan jag gick ner för att hämta fler bullar. jag var verkligen galen i Meckys vaniljbullar. jag tog tre nya och sedan satte jag mig ner bredvid Chaz i vardagsrummet. när jag log stort mot honom försökte han stjäla en av mina bullar men jag snodde åt mig den igen.
- Är du galen den är min, sa jag och såg allvarligt på honom.
Han ryckte på axlarna och sedan ändrade han kanal till Mtv där det var en massa musikvideos. när musikvideon var slut och jag hade tuggat som en galning räckte jag ut tungan för Chaz och visade en lapp vill du fortfarande ha? Han böjde sig framåt och jag trodde först han skulle dra sig undan så jag bakade och svalde. Han lutade sig framåt och kysste mig samtidigt som han la sina händer runt min midja och kysste mig passionerat.

Postat av: Sara

Najs :D

Date:2011-11-03 / Time:22:02:06
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: