Kapitel 74 Kiss me, Kiss me

jag hoppade glatt ut ur rummet och Justin bara skrattade åt mig men dom senaste dagarna har jag kännt mig så glad att jag knappt kännt igen mig själv. men Justin älskar mig fortfarande och det var det enda som jag begärde av honom. jag älskade honom också och jag hoppades att han visste det även om jag sa det varje morgon och varje kväll. Jag vände mig om mot honom i trappan och kysste honom igen innan jag hoppade ner dom sista trappstegen och sedan hoppade in i Justins bil.

VI stannade ganska långt bort fråån centrum och sedan gick vi. det var inte så många som kände igen oss fast jag gick precis vanligt och inga förklädnader och Justin hade en keps och ett par solglasögon på sig. folk brydde sig kanske inte så mycket för att kolla en extra gång efter som många klädde sig ganska lika men även ganska många som klädde sig olikt från alla andra.  jag gick in i närmaste affär och drog med mig Justin och sedan började vi båda leta kläder. jag hittade mest skor och smycken men Justin som han är hittade bara kläder. allt från det tunaste och kallaste plagget till det tjockaste och varmaste. sedan skickade han in mig i omklädningsrummet för att prova allt och sedan bara skojade vi runt i affären. det slutade med att vi köpte allt vi hade plockat på oss även om vi hade en full garderob hemma. efter det gick vi til en affär med kepsar och lite mer killsaker. Justin köpte säkert fem kepsar och sju olika supra skor.

efter det åt vi och det var bra för Justin varkade vara as hungrig.
- Jag har en överraskning nu så du får hänga med, sa han och blinkade mot mig innan han kysste mig.
Vi tog alla påsar och sedan började vi gå. Jag höll hans hand vilket var ett under efter som vi båda hade säkert tio påsar i varje hand. det såg säkert jätte roligt ut men vi var ändå tvunga att skynda oss så vi halv sprang. när vi kom fram till byggnaden så såg jag att det var bion. vi gick in bakvägen och sedan kom vi till salongen och den var helt öde och bio reklamen hade precis börjat. jag satte mig ner i mitten och la kassarna framför och sedan la jag upp fötterna på ryggstödet framför mig. Justin följde mitt exempel. snart drog filmen igång och det var If Only. den var ganska gamal men Justin hade sina ur gulliga knep och detta var bara ett av många. jag lutade mig mot honom och njöt av filmen. Jag grät när han dog fast jag började gråta långt före det också. det var en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. jag kysste honom och han torkade bort mina tårar innan han kysste mig på kinden. efter det åkte vi hem och jag var så otroligt hungrig igen. Jag lämnade kassarna på sängen och som den mamma som Mecky är kom hon genast och började packa upp. Justin stod och lagade tacos och jag satt och väntade. när allt var klart ropade han ner Chaz och Mecky. Chaz hamnade på min vänstra sida och Justin mitt emot mig. medasn vi åt kunde jag känna hur Justin strök sitt ben mot mitt och jag tittade på honom och log. jag kände även hur Chaz la sin hand på mitt lår. jag tittade mot honom och han log emot mig. jag rös men fortsatte att äta. efter maten så började jag gå mot mitt lilla ställe. när träden slutit sig bakom mig så kände jag mig trygg.

efter att jag gått ganska långt kände jag en hand på min axel och när jag vände mig om kände jag mjuka läppar mot mina läppar. jag lät honom kyssa mig och sedan avslutade jag kyssen ganska snabbt och såklart stod Chaz framför mig med ett ännu bredare leende på läpparna. jag började gå igen efter som jag var mållös, jag hade ingenanning om vad jag skulle säga till honom.
- Miranda snälla förklara varför du inte gillar mig, sa Chaz.
- förklara för mig varför du gillar mig?!, halv skrek jag mot honom.
- För du bryr dig och du har känslor, sa han i en viskning i mitt öra.
- jag är gift, sa jag och puttade bort honom.
han kom genast närmare igen och kysste mig en gång till. utan att tänka på det så besvarade jag kyssen och sedan gick jag där ifrån. Chaz som hade förstånd nog gick hem igen.

jag satt på min vanliga sten och tänkte. jag gick in på en sida som hete WeHeartIt.
detta var en sida som jag hittade.
(jag vet att det är min men jag gillar bilderna) jag blev helt förälskad i ägg bilden. jag sparade den och satte upp den som bakgrunds bild. sedan återgick jag till mitt eviga tänkande. skulle jag berättade för Justin eller skulle han bara bli arg?

Postat av: Sara

woooh :D börjar bli spännande :D

Date:2011-11-05 / Time:13:31:53
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: