Kapitel 75 My promise

skulle jag berättade för Justin eller skulle han bara bli arg?
Jag sträckte mina ben och tittade sömnigt runt omkring mig. jag hade råkat somna framför stenen och nu låg jag precis bredvid vattnet. jag ställde mig upp för att gå hem men det kändes som om någon iaktog mig. jag satte mig på stenen igen. jag frös och tittad in i skogen. jag spände blicken i var jag trodde personen stod.
- det är fegt att gömma sig, skrek jag och personen började snabbt röra på sig.
det kändes äckligt att säga dom orden efter som Aris jämnt hade sagt dom til mig när jag var yngre och gömde mig för honom. jag sköt undan minnet och spände blicken hårdare så jag såg personens konturer.
- Det är ju du som gömmer dig, skrek personen tillbaka och det jag fick kalla kårar.
- Jag har inte gömnt mig på tio år, skrek jag tillbaka och pressade undan tårarna som var nära att falla.
- kom och möt mig då.
rösten dog bort samtidigt som jag ställde mig upp och började gå mot honom. jag stod framför honom och han tände en ficklampa. framför mig stod Chaz även om det inte hade låtit som om det var han så hade jag misstagit det. Chaz lutade sig fram och kysste mig hårt samtidigt somjag började gråta. han torkade bort dom och viskade att allt skulle bli bra. han tog min hand och gick tillbaka mot stenen med mig. han pressade mig emot stenens kalla yta och kysste min hals. hans varma andedräkt gav mig rysningar. han drog upp min tröja lite och började smeka min mage med sina varma händer. han knäppte upp byxorna och samtidigt drog han av mina. jag ville inte så jag stretade emot men Chaz var mycke starkare än vad jag var. hans hand åkte innan för mina trosor och smekte mig. jag försökte putta bort honom men han pressade mig hårade mot stenen. jag grät häftigare och gav ifrån mig snyftningar. han kysste mig en gång till innan han drog av mig trosorna.

jag mådde illa av vad Chaz hade gjort. när han var klar hade han bara gått och jag hade gått ner i vattnet som om det kunde skölja bort mina misstag. jag hade varit otrogen för att Chaz ville ha sex.


Jag skyndade mig hem genom skogen. kvistar fastnade i mitt hår och några rev sönder kläderna jag hade på mig. när jag kommit in i värmen skyndade jag mig til badrummet och hoppade in i en dusch. jag brast ut i gråt igen och sjönk ner på golvet. jag hade lovat mig själv att aldrig bli våldtagen igen men det löfte hade nu blivit brutet. någon öppnade dörren och drog undan drapperiet. Justin stod framför mig. han steg snabbt in och satte sig bredvid mig i duschen. han hade en enkel tröja och karlsonger. man såg hans magrutor när tröjan klistrade sig mot hans mage. jag grät ut i hans famn och jag var så rädd.
- Miranda vad är fel?, frågade han när jag slutat att gråta.
- jag blev våldtagen, snörvlade jag fram.
- vart och vem?, han lät arg.
- vid vattenfallet jag visade dig. han tröck upp mig mot stenen men jag vet inte vem det var, ljög jag.
- jag ska döda honom när jag hittar honom.
- jag försökte få bort honom men han till lät det inte, jag kände tårarna komma igen.
jag kröp ihop i Justins famn och vilade mot honom.

Justin bädade ner mig i sängen och gav mig varm choklad medans Mecky kom med lite mat. båda två satte sig på Justins sida av sängen medans jag låg ner på min. jag låg med ansiktet mot dom och dom sa ingenting. jag hostade och sedan utan att veta varför började jag förklara om vad som hade hänt. jag undvek hela tiden att säga att det var Chaz men samtidigt ville jag det så han kunde sluta. när jag var klar så kysste Justin mig och lämnade mig ensam med Mecky. hon muntrade upp mig genom att läsa min favorit barnbok. snart sov jag tryggt i min säng bredvid Mecky utan några bekymer alls.

Postat av: Sara

aw

Date:2011-11-05 / Time:23:47:08
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: