Kapitel 77 Our Song

- kommer hon bli bra?
- ja hon måste bara stanna under uppsyn, sa han och gick ifrån mig.
jag åkte hem igen och Kale följde med in.
Jag ville inte vara ensam med Chaz men ändå visste jag att jag snart var tvungen till det. Justin skulle komma hem vid midnatt och Kale var tvungen att åka runt åtta. jag var rädd men jag hade inget val. Kale sattoch läste tidning bredvid mig i vardagsrummet medans jag satt och läste en bok. jag hörde någon skratta och jag tittade genast upp.
- Vad gulliga ni ser ut, sa Justin och pussade mig på pannan.
- vad gör du hemma tidigt?, frågade jag och kramade om honom.
- jag har rast i en timme så jag ville vara med min Shawty, sa han och blinkade emot mig.
Jag log stort och stängde igen boken.
- Ska du inte märka vart du är?
- sida 340 kapitel 23 rad två, han tittade ner i avgrunden och fasan sköljde över honom när soldaten tittade upp med röda ögon mot honom. räcker det somförklaring?, frågade jag och log stort.
han bara skrattade och skakade på huvudet.
Someone knocked on my door but i turned away
Look me in my eyes and say it's okay
someone stool my heart but thrrew it away
Look me in my eyes and say it's okay
Tell me that this isen't some wicked dream
Tell me you are here to stay
Tell me that I'm yours and no one can
change that couse you love me like no one else
Someone knocked on my door but I turned away
Look me in my eyes and say it's okay
someone stool my heart but thrrew it away
Look me in my eyes and say it's okay
Tell me that this isen't some wicked dream
Tell me you are here to stay
Tell me that I'm yours and no one can
change that couse you love me like no one else
sjöng jag medans Justin rpovade några acord. egentligen bara satt vi och pratade. Justin hade dragit fram en gitarr och sedan börjat spela och orden hade bara kommit.
- Miranda om du gör klart låten kan du göra en ny singel.
- nej det är vår sång om jag gör det måste du vara med.
- lova då?, sa han och jag nickade och kysste honom innan vi fortsatte med låten.

Asså sorry men det blir fel vid mellan rum på den här datorn så nu får det bli så här :/
aja enjoy ;)

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: