Kapitel 83 Ghost from the past part 2

Jag nickade och fortsatte in och gick igenom hela korridoren. mina steg ekade och det kändes som jag ville spy och springa där ifrån för jag inte ville träffa min far. men det ville jag  mer än något annat just nu.
Jag öppnade den sista dörren och jag mötes av ett leende.
- Välkommen min dotter, sa Aris och försökte krama mig.
- Aris, sa jag och sjönk ner på en stol mitt emot honom.
Han tittade på mig och suckade sedan ljudligt. Han var irriterad det såg man på honom. Jag stängde av mobilen och tog bort luggen ur mina ögon. jag tittade in i hans bruna ögon, mina såg precis likadana ut. efter att jag visste att han var min pappa så hade jaghittat ganska många liknelser. som ögonen, munnen, längden och vi hade samma ansikts form. det var konstigt att jag fortfarande lika Lynn så mycket efter som hon såg precis ut som mamma.
- vad gör du här?, frågade han efter ett tag.
- får man inte undra hur ens pappa mår?, frågade jag och log blekt.
- du verkar ha glömt allt jag har gjort, sa han och lät ledsen.
- sånt glömmer man inte det tar bara lite tid att komma över, sa jag stelt.
Aris hade berättat hela historien från när jag kom dit tills då jag åkte. Han berättade allt han hade gjort mot alla som bott där och vad han gjort mot Aaron. han hade varit snäll mot alla förutom mig. han tyckte jag var snygg och attraktiv så det var därför han hade våldtagit mig. vi satt och pratade och sedan frågade han mig om Justin. Jag berättade allt från när jag först träffat honom till vart jag var just nu. Jag berättade allt om Chaz, Mecky och Ryan också. han lyssnade och förstod. för första gången på sexton år var han min pappa.
- Vet du detta är första gången som du har betet dig som min pappa, sa jag och log mot honom.
- Jag vet och det ska jag fortsätta med, sa han och kramade om mig.
dörren slogs upp och in kom Justin. han var svettig och andfåd och han tittade på Aris som om han tänkte hoppa på honom när som helst.

Postat av: Sara

ahaha vad roligt jag såg just en bild hur Justin såg i i den sista meningen xD

Date:2011-11-12 / Time:00:15:04
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: