Kapitel 88 It's Okay

- ahh Hallå, ja hon är här. hm.. nej, ja men.. okej.. vänta va?, jadå snart vänta
Hörde jag Justin svara på några frågor. Han räckte telefonen till mig.
jag tog emot den och svalde hårt
- Ja Hallå?
- Miranda jag har försökt fått tag på dig hur länge som helst hur mår du?, det var Frank på andra sidan telefonen.
- Oh hej Frank nej jag mår jätte bra vad vill du?, frågade jag och tittade ner på mina naglar.
- Jo det är så här att du ska göra duett med Justin om sju timmar och efter det en duett med P!nk.
- Vad roligt, sa jag och sken upp.
- så du får vila så mycket du kan och du måste lova att sluta när du känner dig dåligt. kom ihåg du äter för två nu.
- hihi jag vet, sa jag och skrattade nervöst.
- jag är så stolt över dig Miranda, sa han och han lät verkligen som om han var min pappa.
- Tack Frank det betyder mycket.
vi la på och jag berättade för Justin att vi skulle vara i studion om sju timmar. Lynn skulle följa med och sedan skulle vi vara där resten av dagen.
I knew that this day will come
You looked me in my eyes and said you love me
I told you the same

Someone knocked on my door but I turned away
Look me in my eyes and say it's okay
someone stool my heart but threw it away
Look me in my eyes and say it's okay

Never again I do the same
Never again you leave me to say
It's never okay

I Love you
Youre perfect and there's nothing wrong with you
You have my heart and you got it skip a beat
You Love me
I'm the only girl that you want
somehow you only look at me

Someone knocked on my door but I turned away
Look me in my eyes and say it's okay
someone stool my heart but threw it away
Look me in my eyes and say it's okay

Tell me that this isen't some wicked dream
Tell me you are here to stay
Tell me that I'm yours and no one can
change that couse you love me like no one else

Someone knocked on my door but I turned away
Look me in my eyes and say it's okay
someone stool my heart but threw it away
Look me in my eyes and say it's okay

i can't believe it
we're togheter no matter what
youre on my side and youre here to stay
I just gotta say
I Love You

Jag sjöng och Justin kom in och ibland sjöng han. det lät helt otroligt och jag älskade hela låten.
när låten var slut kysste Justinmig och sedan gick vi ut till frank och Scooter. Vi hörde låten och vi nickade nöjda båda två. det hade bara tagit en tagning. Jag kysste Justin igen.  Scooter sa något till justin och jag satte mig ner och drack vatten. jag kände mig lite yr men det var lugnt. jag var oftas yr nu för tiden efter jag hade sjungit. jag ställde mig upp när Justin kom emot mig. hankysste mig en sista gång innan han berättade att han måste tilbaka till sin turné. men vi skulle ses igen om en månad. jag nickade och precis när han lämnade rummet kände jag en tår trilla ner för kinden. jag satte mig ner och suckade djupt innan fler tårar kom. Justin kom in genom dörren igen. han drog mig upp från stolen och tittade djupt in i mina ögon.
- Jag älskar dig mer än allt annat okej?
jag nickade.
- Jag älskar dig också,sa jag och kände flera tårar komma.
Han torkade bort dom och kysste mig passionerat och Intensivt sedan försvann han igen.

Postat av: Sara

COOLT :D

Date:2011-11-16 / Time:21:26:55
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: