Kapitel 89 Chaz Return

han drog mig upp från stolen och tittade djupt in i mina ögon.
- Jag älskar dig mer än allt annat okej?
jag nickade.
- Jag älskar dig också,sa jag och kände flera tårar komma.
Han torkade bort dom och kysste mig passionerat och Intensivt sedan försvann han igen.
Jag satt fortfarande i Studion jag hade precis sjungit klart med P!nk och vi hade byt nummer och hon sa att det bara var att ringa om det var något. hon ville även ha sms när jag fått barnet. Vi kom jätte bra överens och hon var jätte rolig att arbeta med.

när jag kom ut i stadens vimel kunde jag inget annat än att stanna och dra in den ukna lukten av stad och andas in den dåliga luften som vanligt vis brukade göra mig yr. jag började gå och precis då ringde min mobil.
- Jag hallå det är Miranda?, sa jag och började tänka på allt annat.
- Miranda tack och lov att du svara jag har varit så orolig jag behöver din hjälp!
- Chaz?
- Ja snäll skynda dig hit!
- visst boka flygbiljett så kommer jag direkt.
jag la surt på och vände mig om och gick mot flygplatsen.

Jag knackade på och dörren flög upp. Chaz hade mörka ringar under ögonen och förutom det såg han stressad och arg ut. en tår ran ner för hans kind. det första jag tänkte på var Nathalie. jag sprang upp för trappan och in genom dörren där jag antog att hon låg. Hon sov lugnt och jag rynkade ögonbrynen.
- Chaz varför ville du att jag skulle komma egentligen?
Han tittade in i mina ögon och jag såg det där leendet som han alltid  brukade få när han skulle...
jag tvingade bort tankarna och tittade istället argt tillbaka och för första gången ryggade han undan. jag blev förvånad och släppte min blick. han la en hand på min kind och drog mig in i hans öppna famn.

Jag bröt kyssen och puttade bort honom från mig.
- Chaz jag kan inte ha känslor för dig efter allt du har gjort och jag äskar Justin!
- Varför kom du då?, han lält irriterad.
- För Nathalie, mina ord tystnade som om jag aldrig sagt något.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: