Kapitel 90 Interesting

- Chaz jag kan inte ha känslor för dig efter allt du har gjort och jag äskar Justin!
- Varför kom du då?, han lält irriterad.
- För Nathalie, mina ord tystnade som om jag aldrig sagt något.

Jag gick ut ur huset igen och började gå mot ett hus jag visste skulle välkomna mig. Mina steg blev snabbare men jag hade inte orken att springa. snart blev jag anfådd och sedan knackade jag på dörren. Jag möttes av ett leende och en varm kram som betydde att allt skulle ordna sig.
- Förlåt att jga kommer hit utan för varning.
- Det är lugnt gumman du kan komma hit när du vill, sa Bruce och jag log.
det var hemtrevligt och samtidigt kändes det inte som om jag var i Canada. Jag tittade över allt omkring mig och kände ett slag i magen. jag masserade och sedan satte jag mig ner i köket där Diane höll på med att baka och laga mat. det var varmt och jag kände mig inte tvungen att säga något.
- Hur mår du?
- Bra, sa jag och log mot henne.
- Justin berättade om barnet ha rni döpt henne ännu?
- nej inte än men jag tror vi kommer ta Ashley. fast hon kommer inte komma på ett tag så vi har god tid på oss att fixa i ordning några saker i huset.
Diane nickade. hon stannade upp i en rörelse och tittade bakåt. hon vinkade och sedan återgick hon till arbetet. jag tittade bakom mig och såg Ryan. Jag log och vinkade jag med efter som jag älskade det tysta köket.
- Jag hörde om Mecky förlåt, sa han.
- det fanns inget att göra, sa jag och skakade på huvudet.
- Förlåt att jag lämnade dig ensam med Chaz.
- nej det är lugnt, sa jag och skakade på huvudet igen.
Han tystnade och nickade. han tittade på mobilen och sedan skrev han ett sms jag bryde mig inte så mycket efter som jag hade blicken på Justins mormor. hon bakade och rörde om och allt såg så lät ut att hon inte ens tittade i nåt recept och verkade helt inne i vad hon gjorde.
Jag drog själv upp mobilen och filmade henne lite och sedan stängde jag av videokameran och gick in på internet. jag surfade lite på nätet och hittade en tumblr sida
http://ithinkimightveinhaledyou.tumblr.com/page/4
jag blev helt förälskad i bilderna och sedan stängde jag av mobilen. Ryan hade inspekterat mig hela tiden. som om han väntade sig att jag skulle säga något intressant.


jag ställde mig upp och utan att tänka på det gick jag upp till Justins rum. det luktade Justin och jag la mig ner i sängen. Ryan satte sig ner vid fotändan och tittade på mig.
- Vad tror du jag ska ramla ur sängen eller?, frågade jag när jag inte stod ut med blicken längre.
- Haha nej jag tror nog du ligger säkert.
- varför tittar du sådär på mig då?, frågade jag och satte mig upp.
-för Chaz berättade.
- Om kyssen som jag inte ville göra och sedan hur jag gick där ifrån?
- ahh fast hans sida av hur du kysste honom och hur han blev besviken på dig.
- äsch han ljuger det är det enda han någonsin har gjort efter att Justin och jag har gift oss.
Ryan nickade och sedan la jag mig ner igen. tankarna var som en virvelvind och jag blev alldeles yr.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: