Kapitel 92 Oh Canada

Jag reste mig argt upp och stormade ut ur rumemt och in i badrummet. rädd för att säga något annat som jag senare skulle ångra. Jag älskade Justin och jag visste att arbetet var viktigt. Jag var glad att han skickat Scooter men jag var arg att han inte trodde att jag kunde ta hand om mig själv.
jag tvättade ansiktet och sjänk ner på golvet. kaklet svalde mina varma händer och jag lugnade mig något. jag var irriterad och försökte att inte tänka på något men det gick inte bra alls. jag svalde och försökte se varför jag blivit arg. det gick inte och jag ställde mig upp och tittade in i spegeln.  mitt hår hade växt under tiden. det hade blivit mörkt brunt och nådde mina axlar. det var tjockt och jag hade blivit ganska mullig sedan jag blivit gravid. mina ögon var svarta i ljuset. jag blinkade någr agånger och snart var dom tillbaka till ljus gröna. jag öppnade dörren och gick tillbaka till rummet. Ryan satt och spelade något spel men Scooter var försvunnen. Jag sjönk ner på sängen och tittade på när Ryan spelade.
- Nej åk till vänster och slå till monstret i magen.
Ryan gjorde som jag sa och sedan vann han levlet. han log stort mot mig och gav mig en high five. jag log stort tillbaka och sedan gick jag ner till köket. jag tittade mig omkring och sedan gick jag ut till gården. Justins hund kom fram springandes till mig och jag klappade honom och satte mig ner i gräset. Bruce kom och satte sig på stolen bakom mig.
- Miranda du är en snäll flicka.
- Tack så mycket, sa jag och log.
- Justin älskar dig verkligen, jag har aldrig sett den pojken lyckligare.
- Jag älskar honom också, sa jag och klappade Sam igen.
- fast jag tycker det är lite tidigt med barn.
- Det är det men jag är van vid att ta hand om barn. Aaron har jag tagit hand om ända sedan han kom till barnhemmet. jag saknar honom otroligt mycket.
- Jeremy tar väl hand om honom.
- jag vet han är en bra pappa och jag är glad att tar hand om Aaron.
Bruce log stort och klappade mig på axeln.
- Du är en förståndig ung kvinna det kan bli något stort med dig.
jag visste inte var jag skulle svara så jag tittade bort på äppelträden som stod på bakgården några meter ifrån mig. jag ställde mig upp och tog ner ett äpple.
utan att jag tänkte på det gick jag ut på gatan och tog en promenad. jag var fullt uppe i mina tankar att jag inte såg den snabba bilen som missade mig med några centimeter. jag log åt föraren och han vinkade ursäktande mot mig. alla i Canada var verkligen jätte snälla. jag kom på mig själv att vilja bo här efter att jag fått Ashley. tänk vad skönt för Justin att ha nästan hela familj på samma ställe.

Postat av: Sara

chill kapitel :D

Date:2011-11-20 / Time:19:18:50
Hemsida: http://powersara.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: