Kapitel 93 Aleu

jag var fullt uppe i mina tankar att jag inte såg den snabba bilen som missade mig med några centimeter. jag log åt föraren och han vinkade ursäktande mot mig. alla i Canada var verkligen jätte snälla. jag kom på mig själv att vilja bo här efter att jag fått Ashley. tänk vad skönt för Justin att ha nästan hela familj på samma ställe.
Jag gick bort mot affärerna. allt såg ut precis som hemma. allt var gammal men ändå så nytt. jag hälsade på alla och Canda var verkligen trevligt. Stratford välkomnade mig precis som den jag var och jag hade aldrig blivit så välkomnad förut. jag gick saktare och kom mot en park. vattnet låg stilla och träden som höjde sig över den lekte i vinden. folk gick med sina barn och pekade på fåglarna som flög över parken. alla stannade och log mot mig och jag log tillbaka. jag satte mig snart på en stor bänk och tittade mot det stilla vatnnet. på gräset framför satt en tre barnsfamilj. mamman och pappan satt i en vild diskusion medans den äldsta pojken satt och läste för den yngsta flickan. mellan barnet som var en blond tejej med långa flätor gick runt filten. hon blev inte yr utan fortsatte och gick snabbare och snabbare. snart stanade hon och tittade ner i vattnet mot sin spegelbild. hennes flätor hamnade i vattnet och när hon ställde sig upp så droppade vatten från dom. hon gick mot mig och satte sig på bänken. hon klättrade upp efter som hon var för kort och det var ganska gulligt. hon log mot mig och sträckte fram sin hand mot mig. jag skakade den och hon fnittrade till.
- Jag heter Aleu, sa hon och drog ut vattnet från håret.
- Jag heter Miranda.
- Du är trevlig.
- Du med Aleu, sa ja goch log stort mot den lilla flickan.
- Du är gift med Bieber eller hur?
- ja det är jag, sa jag och skrattade lite smått.
- Jag är fem hur gammal är du?, hon la huvudet på sneden.
- Jag är sexton men fyller sjutton om tre veckor.
- jag trodde du var äldre, sa hon och rätade på sig.
- många tror det, sa jag och började små skratta igen.
Hon satt och tittade in i mina ögon och hennes ljus gröna såg ut precis som mina. jag tänkte henne med brunt hår och kom att tänka på att hon liknade mig ganska mycket.
- Aleu kom tillbaka hit!, skrek hennes mamma.
- Hejdå Miranda.
hon kramade om mig och sprang ifrån mig.
familjen såg glad ut och jag saknade Mecky. jag ställde mig upp och vinkade hej då till Aleu innan jag lämnade parken. jag gick tillbaka till huset och in till Ryan som fortfarande spelade. jag slog till honom p huvudet.
- Du borde få fyrkantiga ögon.
han kände efter och log stort mot mig.
- Men det har jag inte så haha, han lät lite små sur men visade ändå det stora leendet.
jag var tillbaka till det stora huset och Ryan kom in efter mig.  jag stängde dörren till Mecky och Chaz rum och även dörren till Aarons rum. jag suckade och tänkte en vecka sedan kommer Justin.  jag saknade honom och behovet att se honom igen växte. jag saknade honom. jag tog fram datorn och gick in på en blogg. en stor bild på Justin dök upp och det stod hur mycket tjejen älskade Justin. jag kommenterade och sedan tittade jag en extra gång på bilden innan jag gick in på twitter istället. jag twittrade lite och sedan tittade jag på vad dom andra skrivit och såg även att jag fått flera nya followers och jag följde några av dom tillbaka. efter det stängde jag av datorn och la mig i sängen. jag somnade snart och jag tänkte på Justins leende och att han snart skulle komma hem.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: